Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در تعطیلات نوروزی تمامی واحدهای کشتارگاه دام و طیور استان فعالیت خواهند داشت. - اخبار استانها -

اکبر کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: یک هزار و 100  تن میوه ذخیره‌سازی شده با کیفیت مطلوب و به‌صورت یارانه‌ای برای تنظیم بازار شب عید و در راستای حمایت از مردم  در مراکز عرضه مستقیم طرح تنطیم بازار در استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت بیش از یک میلیون تنی انبارهای تعاون روستایی برای نگهداری محصولات و کالاهای اساسی، اظهارکرد: باید از این ظرفیت و امکانات اتحادیه های تعاون روستایی در جهت ایجاد تعادل در توزیع برنج ، شکر ، مرغ ، روغن و سایر اقلام اساسی مردم در بازار در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان به صورت بهینه در سطح شهر و روستاهای استان استفاده شود تا مردم کمبودی در تامین کالاهای اساسی احساس نکنند و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورز آذربایجان‌غربی، با اشاره به جوجه ریزی پنج میلیون و 417 هزار قطعه در بهمن ماه سال جاری گفت : از این میزان جوجه ریزی پیش بینی می شود روزانه 320 تن گوشت مرغ تولید شود.

وی با اشاره به جوجه ریزی سه میلیون و 250 هزار قطعه در اسفندماه، افزود : با توجه به میزان جوجه ریزی بهمن و اسفند ماه سال جاری؛ هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین گوشت مرغ در ایام پایانی سال ، شب عید و ایام ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت.

نخستین کشتارگاه صنعتی اراک در شهر داوودآباد کلنگ‌زنی می‌شودکشتارگاه دام بیرجند به کشتارگاه صنعتی الگوی 3 ارتقا می‌یابد

کرامتی خاطر نشان کرد: کشتارگاه‌های دام و طیور در ایام تعطیلات نوروز 1401، در جهت تسهیل در ارائه خدمات رسانی به مردم و تامین گوشت مرغ و قرمزمصرفی مردم باید فعال باشند و تعطیل نیستند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد