Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» در نیمه شعبان اظهارکرد: در این طرح قرار است ۱۲۸ برنامه بصیرتی، معرفتی و اجتماعی در گلستان برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان، طرح قرار دوازدهم که شامل برنامه‌های گوناگون معرفتی، بصیرتی، آیینی، معنوی و اجتماعی است در امام زادگان، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و مساجد شاخص گلستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قالب این طرح برنامه‌های گوناگونی پیش بینی شده است، ادامه داد: قرائت مناجات شعبانیه، برپایی نمایشگاه‌های گوناگون، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری جشن ازدواج و اجرای خدمات امدادی و اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

سلیمانی فرد ادامه داد: نورافشانی بقاع متبرکه در شب نیمه شعبان، پخش همزمان دعای سلامتی امام زمان (عج) از ماذنه‌های بقاع متبرکه و مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری جشن ازدواج و ویزیت رایگان بیماران از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است در قالب این طرح ۱۲ زوج در گرگان به همت موقوفات و خیران تامین جهیزیه شده و به خانه بخت بروند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این برنامه‌ها با همکاری سپاه، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

سلیمانی فرد افزود: تلاش می‌کنیم تا در این روز کاروان‌های سلامت و شادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شوند و همچنین در طول سال و ۱۲ هر ماه پس از نیمه شعبان به یاد امام زمان (عج) این طرح ادامه داشته باشد.

کد خبر 5446840

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سازمان اوقاف و امور خیریه مساجد بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام گرد و غبار عکس استانها جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان