Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:رزمندگان فاطمیون صدای حضرت زینب سلام الله علیها را شنیدند، آنها ندای ابا عبدالله (ع) را شنیدند و به ندای رهبر و امامشان جواب لبیک دادند و خودشان را به شهر و کشور سوریه رساندند و آنجا مدافعان حرم شدند.

به گزارش ایسنا، اصحاب کریمی که  در جمع خانواده شهدای لشگر فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) سخن می‌گفت، بیان کرد: امروز به یاد شهدای عزیز مدافع حرم گرد یکدیگر جمع شده‌ایم، مرزها را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز نشان دادیم عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مرز و جغرافیا نمی‌شناسد و هرجای دنیا که نام حضرت سیدالشهداء(ع) و لبیک یا حسین بلند باشد، عاشقان فرا می‌رسند و لبیک می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی خطاب به خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم افغانستانی گفت: شما شاید کشورتان را از ما جدا بدانید اما ما و شما در اعتقاداتمان در یک مسیر و در یک مکتب و تشیع اسلامی زنده و زندگی می‌کنیم و در کنار یکدیگر این مسیر را ادامه خواهیم داد. همانطور که در روز عاشورا در سرزمین کربلا حضرت اباعبدالله(ع) و یاران با وفایش مختص یک شهر و یک دیار نبودند، هرکسی از هرجایی صدای غربت حضرت را شنید لبیک گفت و خودش را به سرعت به ایشان رساند و در آن معرکه قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی یادآور شد: رزمندگان فاطمیون صدای حضرت زینب سلام الله علیها را شنیدند، آنها ندای ابا عبدالله (ع) را شنیدند و به ندای رهبر و امامشان جواب لبیک دادند و خودشان را به شهر و کشور سوریه رساندند و آنجا مدافعان حرم شدند. روزی حضرت زینب سلام الله علیها را به اسارت گرفتند و در مسیری که حرکت می‌دادند به این بانو جسارت شد، اما شهدای مدافع حرم امروز فریاد زدند، دیگر بس است برای عالم تشیع جسارت به ساحت مقدس این بانوی بزرگوار.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: بعد از ماجرای عاشورا و کربلا هیچ خبیثی جرات نکرد به ساحت مقدس آل الله و حرم آل الله جسارت و توهین کند. آن روز داعشی‌ها مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند اگر پایمان به کربلا و دمشق برسد چه‌ها که نمی‌کنیم اما اینها خیال باطلی بود که بر سر می‌پروراندند اما اینجا دیگر ایرانی و افغانستانی و پاکستانی نمی‌شناسد، همه تشیع برای حفظ حرمت آل الله به میدان آمدند و امروز بالای سرشان در کنار پدران و مادران این شهدا ایستاده‌ایم و یادشان را گرامی می‌داریم. امروز اینجا آمده‌ایم که بگوییم اگر شما به صدای مظلومیت عمه جانمان حضرت زینب سلام الله علیها لبیک گفتید و جانتان را فدا کردید، امروز پدران و مادران و خواهران و برادران و ما همرزمان شما تا آخرین قطره خون پیرو راه شما خواهیم ماند و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

کریمی خطاب به دشمنان یادآور شد: دشمن بداند ما با فرهنگ عاشورا و کربلا آشناییم و با تفکر جنگ و شهادت و ایثار و اخلاص غریبه نیستیم، ما با این تفکر زندگی می‌کنیم و بزرگ می شویم. این روش و الگویی بود که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما یاد داد و مسیر را برای فرزندان ما روشن کرد.
 
وی در پایان  به خانواده معظم شهدای مدافع حرم گفت: فرزندان شما قهرمانانه و مظلومانه در مقابل استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و انگلیس ایستادند و اثبات کردند خط تشیع زنده است ما در این مکان مقدس در کنار قبور این شهدا با خون شهیدان و عزیزانمان و شما پدران و مادران عزیز لشکر فاطمیون بیعت می‌بندیم و قول می‌دهیم اجازه نخواهیم داد خون فرزندان شما پایمال شود و این مسیر و راه را با دعای خیر شما و رهبر عزیزمان ادامه خواهیم داد تا به مقصد نهایی برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لشکر فاطمیون شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

این مراسم به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ آئین واگذاری این زمین‌ها گفت: طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی با اشاره به مصوبۀ پنجمین جلسۀ کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، افزود: این مصوبه مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونیِ ۷ هزار نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگرِ دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در استان هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سال‌های گذشته نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعۀ وزارت راه و شهرسازی در استان، تأمین مسکن همۀ ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون، تکلیف تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6089363

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی