Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:30:29 GMT

توزیع یکهزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۹۳۸۹

توزیع یکهزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد در خوزستان

به گزارش ایرنا حمید بدوی دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: این میزان مرغ از سهمیه ۲ هزار تن تخصیص داده شده به استان توزیع شده است و هم اکنون ۷۰۳ تن مرغ منجمد ذخیره در سردخانه‌های استان وجود دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز گفت: میزان جوجه ریزی در خوزستان تا ۲۲ اسفند جاری چهار میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بوده که تا پایان هفته به یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نژاد زاده با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد باید هدفمندتر انجام شود افزود: توزیع مرغ باید به گونه‌ای انجام شود که مردم در مناطق مختلف اهواز و استان مرغ منجمد تحویل بگیرند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان نیز گفت: میوه تنظیم بازار خوزستان برای ایام عید نوروز در چهار سردخانه ذخیره سازی شده است و از ۲۵ اسفند جاری کار توزیع آنها آغاز می‌شود.

محمد امین معین راد بیان کرد: ۱۵۷ غرفه عرضه میوه ایام نوروز و تنظیم بازار در خوزستان در نظر گرفته شده است اما هنور قیمت میوه‌ها مشخص نیست.
وی گفت: باید سازمان حمایت از مصرف کننده و یا یک کمیته تخصصی هر چه زودتر قیمت را مشخص کند.

برای امسال ۲ هزار و ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار ویژه ایام نوروز در خوزستان تهیه و تامین شده است. همچنین ۲ هزار تن مرغ منجمد برای خوزستان تخصیص یافته است تا کمبود مرغ کشتار روز در استان جبران شود.

با وجود ۸۰۰ واحد تولید مرغ در خوزستان، همواره کمبود نیاز مرغ در استان، از استان های دیگر تامین می‌شود.

برچسب‌ها گوشت مرغ خوزستان مرغداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ خوزستان مرغداری گوشت مرغ خوزستان مرغداری اهواز تنظیم بازار مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، "محمد شجاعان " ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طرح استان از حمایت ۲۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

شجاعان افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین