Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات هواداران پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد.

هواداران پاری سن ژرمن در روزهای اخیر و پس از حذف تیمشان از لیگ قهرمانان، اعتراضات خود نسبت به مدیریت ناصر الخلیفی را به شکل های مختلف نشان داده اند.

به گزارش طرفداری، هواداران پاری سن ژرمن پس از شکست تیمشان مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان، بسیار خشمگین و ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها پس از شب بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن، به شکل های مختلف اعتراضات خود را نشان داده اند. ابتدا با انتشار بیانیه ای نارضایتی خود نسبت به وضعیت باشگاه و مدیریت الخلیفی را بروز دادند. سپس در جریان بازی پاری سن ژرمن و بوردو با بنرهای مختلف علیه الخلیفی و لئوناردو و همچنین هو کردن بازیکنان پاری سن ژرمن از جمله لیونل مسی و نیمار، اعتراضات خود را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه هواداران افراطی پاری سن ژرمن: مدیون الخلیفی هستیم اما او فرد مناسب ریاست باشگاه نیست

هو شدن لیونل مسی و نیمار از سوی هواداران پاری سن ژرمن؛ ام باپه تشویق شد

ام باپه در پاریس، لئوناردو زیر گیوتین / بنر جنجالی هواداران پاری سن ژرمن

حال امروز هواداران پاری سن ژرمن روی دیوارهای پارک دو پرنس و کمپ تمرینی این باشگاه با نوشتن متونی علیه ناصر الخلیفی و لئوناردو، بار دیگر نارضایتی خود از وضعیت اداره باشگاهشان را نشان دادند. آن ها روی دیوارهای پارک دو پرنس خطاب به لئوناردو و ناصر الخلیفی نوشتند:

ما پاریسی هستیم. پاریس هرگز قطری نخواهد بود.

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟