Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:39:09 GMT

تلاش یحیی گل محمدی برای مهار مثلث هجومی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۹۵۹۸

بی شک برای پیروزی در دربی مربیان دو تیم باید برنامه های خاصی داشته باشند

یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای پیروزی در دربی باید برنامه های خاصی را تدارک ببینند.

به گزارش طرفداری، یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر را پیش رو داریم و طرفداران هر دو تیم امید زیادی به کسب پیروزی تیم محبوب شان مقابل حریف سنتی دارند، به ویژه پرسپولیسی ها که پس از 5 سال پیاپی کسب عنوان قهرمانی در فاصله 6 امتیازی از حریف سنتی خود قرار داشته و برای تکرار قهرمانی چاره ای جز برد در دربی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل پیش بینی می شود یحیی گل محمدی و دستیارانش برنامه های ویژه ای را برای مهار خط حمله استقلال و باز کردن دروازه مستحکم این تیم داشته باشند. فرهاد مجیدی که برای بازی قبلی تیمش مقابل نفت آبادان به رودی ژستد استراحت داد تا این مهاجم با دریافت کارت زرد دربی را از دست ندهد، روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و کنار او یامگا امید اول مجیدی برای گلزنی در دربی است. 

فرهاد مجیدی که گزینه های زیادی در خط حمله دارد بی شک تلاش می کند با استفاده از آمانوف، مثلث هجومی خود را تغزیه کند. مثلث خط حمله استقلال با رودی ژستد، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده تشکیل می شود.

از این رو باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی چه برنامه ای برای مهار این مثلث هجومی داشته و قرار است با کدام نفرات مانع از گلزنی حریف شود.

 

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد