Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس اعلای اسلامی عراق به اعدام های گسترده در عربستان واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن این اعدام ها از ریاض خواست که به منشور حقوق بشر احترام بگذارد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، مجلس اعلای اسلامی عراق به اعدام های گسترده در عربستان واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن این اعدام ها از ریاض خواست که به منشور حقوق بشر احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن ابراز تاسف نسبت به اقدام عربستان در اجرای حکم‌های اعدامی با انگیزه‌های طایفه‌ای تاکید کرد: این اقدام هیچ روزی راه نجاتی برای هیچ نظام ظالمی نبوده و ثبات را برای هیچ کشوری تامین نکرده است.

ببینید: تصاویر جدید از محل اصابت موشک‌های سپاه

مجلس اعلای اسلامی عراق در ادامه از جامعه جهانی خواست که رژیم سعودی را به خاطر اعدام ۸۱ نفر در یک روز محکوم کند.

گفتی است که از میان ۸۱ نفری که آل سعود روز شنبه اعدام کرد ۴۱ نفر شیعه بودند.

منابع عربی اعلام کردند که ۴۰ نفر از این اعدامی‌ها از اهالی قطیف بودند.

روز شنبه وزارت کشور عربستان اعلام کرد که حکم اعدام ۸۱ نفر اجرا شده است. وزارت کشور عربستان سعودی ادعا کرد که این افراد مجموعه «جنایت‌هایی» مرتکب شده بودند و بعد از تفهیم اتهام اعدام شدند.

بر اساس ادعای وزارت کشور سعودی، این افراد گمراه، پیرو شیطان و افکار ضاله و منحرف مانند وابستگی به خارج و خیانت به کشور بوده و دست به انجام اقدامات تروریستی زده‌اند.

آل سعود شیعیان عربستان را به بهانه‌های واهی دستگیر، زندانی و یا اعدام می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت عراق مجلس اعلای اسلامی عراق عربستان سعودی وزارت کشور عربستان رژیم سعودی شیعه وزارت کشور عربستان سعودی عربستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس اعلای اسلامی عراق اعدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رونالدو برای الهلال

به گزارش قدس آنلاین، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • عبرت‌های بابک برای اکبرها