Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مرادی گفت : شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در گستره ۲۵ هزار کیلومترمربع برای ۸۱۵ هزار مشترک با پنج تعرفه، خانگی، صنعتی، تجاری، کشاورزی و عمومی اداری برق توزیع می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه یکی از نیاز‌های اساسی هر جامعه تأمین برق پایدار است شرکت توزیع کرمانشاه در پهنه ۲۵ هزار کیلومترمربع دارای ارائه خدمت به ۸۱۵ هزار مشترک در قالب ۵ تعرفه خانگی تجاری صنعتی کشاورزی و عمومی و اداری انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عموم مصرف کنندگان از نظر تعداد خانگی و از نظر مصرف انرژی بیش از ۴۳ درصد در حوزه خانگی است و بخش تولیدی هم با ۳۰ درصد (کشاورزی، صنعتی، تجاری و عمومی) دومین مصرف کننده برق در استان محسوب می‌شود.

مجلس مصوبه‌ای داشت که بدنبال عدالت در پرداخت یارانه و مدیریت مصرف برق است و طبق این مصوبه هر مشترکی که رعایت الگوی مصرف را داشته باشد هیچگونه افزایشی در بهای برق مصرفی آن لحاظ نمی‌شود.

وزارت نیرو الگویی را در ماه‌های گرم و سرد در چهار پله تعریف کرده است، مشترکانی که در حد الگو مصرف کنند نسبت به سنوات گذشته هیچ اضافه پرداختی نخواهند داشت و مشترکانی که بیشتر از الگو مصرف کنند براساس رنج مصرف شامل اضافه پرداخت می‌شوند.

هدف اصلی مصوبه هیأت دولت و وزارت نیرو بحث مدیریت مصرف و عدالت در پرداخت یارانه‌ها است حدود ۷۵ درصد مشترکین در استان رعایت الگوی مصرف را داشتند و به همین جهت هیچگونه افزایشی در قبض برق مصرفی خود نداشتند.

در فصول گرم سال مصرف برق افزایش می‌یابد که ضرورت دارد مشترکان رعایت الگوی مصرف داشته باشیم و در ساعات پیک با اولویت نیاز‌های اصلی، درست مصرف کنیم تا ان‌شاءاالله تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

از مشترکین درخواست می شود با پرداخت به‌موقع قبوض این شرکت را در ارائه خدمت یاری دهند با توجه به اینکه طول شبکه فشار متوسط و ضعیف در کل استان کرمانشاه حدودا ۲۰ هزار کیلومتر است و برای نگهداری از شبکه مدام نیازمند اصلاح و بهینه‌سازی هستیم و از آن‌جا که یکی از منابع شرکت توزیع برق درآمدی پرداخت به موقع قبوض مصرفی است انتظار داریم مشترکین با پرداخت به‌موقع قبوض این شرکت را در ارائه خدمت یاری دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره برق شرکت برق برق رسانی رعایت الگوی مصرف شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه