Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی از چین خواسته تا به واشنگتن ملحق شود و آزمایش‌های اخیر موشکی پیونگ یانگ را محکوم کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، سونگ کیم، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی با "لیو شیائومینگ"، همتای چینی‌اش در حالی انجام شد که دولت واشنگتن اعلام کرد تحلیل‌هایش نشان می‌دهد کره شمالی سیستم موشکی بالستیک قاره پیما در ۲۷ فوریه و پنجم مارس سال جاری میلادی آزمایش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وزارت خارجه آمریکا، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی همچنین به همتای چینی خود گفت که نگران است این دو آزمایش نشان دهنده تصمیم پیونگ یانگ برای توسعه و ساخت تسلیحات غیرقانونی کشتار جمعی و برنامه‌های موشک بالستیک و ادامه روند انجام اقدامات تحریک آمیز باشد.

این مقام آمریکایی با اشاره به اینکه تضمین ثبات منطقه‌ای به نفع هر دو کشور است، از چین، متحد مهم و اقتصادی کره شمالی خواست تا به واشنگتن در محکومیت این آزمایش‌ها ملحق شود و پکن را تشویق کرد تا از پیونگ یانگ بخواهد تا فعالیت‌های بی ثبات کننده خود را متوقف کند و به گفتگو برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چین آمريكا کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه تجمعی را در دانشگاه رازی شهر کرمانشاه و در جوار یادمان شهدای گمنام واقع در این دانشگاه برگزار کردند.

این تجمع در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر و انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین بود.

دانشگاهیان استان کرمانشاه در این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه بشر دوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا قویاً محکوم کردند.

گفتنی است، در این تجمع دانشگاهیان استان کرمانشاه با سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی، جنایت‌های این رژیم کودک کش و حامیانش را محکوم کردند.

کد خبر 6091178

دیگر خبرها

  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند