Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:12:42 GMT

ملی پوشان هندبال نقره ای شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۹۹۲۱

ملی پوشان هندبال نقره ای شدند

 در پایان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا به میزبانی قزاقستان دختران ایران تاریخ‌ساز شدند و برای نخستین بار هم مدال مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند و هم به مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش فدراسیون هندبال، دختران شایسته هندبالیست ایران در این رقابت‌ها با کسب سه پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان دوم آسیا و مدال نقره این رویداد شدند و سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسلوونی نیز را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم ملی هندبال جوانان دختر هند به مقام نخست رسید، ایران دوم شد و قزاقستان میزبان نیز عنوان سوم را کسب کرد. بدین ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملی هند و ایران راهی مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسلوونی شدند.

روابط عمومی فدراسیون هندبال کسب این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ هندبال ایران تبریک می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا