Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:53:19 GMT

دختران هندبال ایران جهانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۹۹۶۰

دختران هندبال ایران جهانی شدند

دختران هندبال ایران با قرار گرفتن در جایگاه دوم مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه جهانی 2022 را برای نخستین بار کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آخرین روز از مسابقات هندبال دختران جوان آسیا امروز به میزبانی قزاقستان با برگزاری 2 بازی پیگیری شد تا تکلیف سکوها و همین طور تیم های راه یافته به مسابقات جهانی مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال دختران جوان کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه دوم سهمیه جهانی 2022 را برای نخستین بار کسب کند. این مسابقات در اسلوونی برگزار می شود. در جدول رده بندی هند اول شد، ایران و قزاقستان هم به ترتیب دوم و سوم شدند. ازبکستان و تایلند هم جایگاه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا قزاقستان بازی جدول ایران تایلند هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد