Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه ظهر دوشنبه در اجتماع حوزویان در مدرسه فیضیه قم طی سخنانی اظهار داشت: حوزه علمیه قم اعدام ۸۱ نفر از مردم عربستان توسط آل سعود که ۴۱ نفر از آنها شیعه بودند را محکوم می‌کند و این اجتماع نیز به همین منظور شکل گرفته است.

حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری بیان داشت: بر اساس اطلاعات رسیده این افراد از سالهای قبل در زندان‌های سعودی به سر می‌بردند و اغلب آنها جوان بودند و امروز آل سعود از تحویل پیکرهای آنها به خانواده شأن نیز دریغ می‌کند و اجازه برپایی مراسم را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حسینی کوهساری، بیان داشت: جهان نباید در برابر این اقدامات وحشیانه آل سعود سکوت کند و جرم این جوانان دفاع از ملت بحرین بوده است و امروز وظیفه همه افراد در جامعه بین الملل از رسانه‌ها و هنرمندان گرفته تا افراد عادی این است که در برابر جنایات آل سعود سکوت نکنند.

وی افزود: امروز در جنگ اوکراین و روسیه در حالی حملات به اکراین محکوم می‌شود که در نقطه‌ای دیگر از دنیا شاهد کشتار مسلمانان هستیم و کسی از این جنایات دم نمی‌زند و این نشان دهنده برخورد دوگانه دولت‌های غربی در دنیا است.

وی ادامه داد: سیاست آمریکا در بحران آفرینی در مناطق مختلف جهان است تا از این مسیر سلاح‌های خود را به فروش برساند و این کشور در بیش از ۱۰۰ جنگ جهانی و منطقه‌ای حضور داشته که بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام حسینی کوهساری، با انتقاد از سرسپردگی برخی از کشورهای اسلامی به مستکبران ابراز داشت: امت اسلام با دو میلیارد جمعیت دارای ظرفیت و منابع فراوانی است اما متأسفانه این امکانات در اختیار مستکبران قرار می‌گیرد.

در ادامه پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به زبان عربی قرائت شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حوزه علمیه قم تجمع آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس