Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سی‌امین جلسه علنی شورای شهرمشهد با تمدید لایحه دو فوریتی تخفیف بهای خدمات اتوبوسرانی و قطارشهری و تصویب لایحه تسهیل تملک املاک واقع در حریم بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و لایحه احداث نیروگاه بیوگازسوز در لندفیل میامی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حسن موحدیان در آغاز سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، اظهارکرد: این روز که به عنوان روز «جوان» نامگذاری شده را به یکایک جوانان این مرز و بوم، به ویژه جوانان برومند، خلاق، مبتکر و خوش‌ایده مشهدی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدیان افزود: به برکت خلاقیت و عزم و اراده جوانان ایرانی، در عرصه‌های مختلف، حرکت‌های بسیار بزرگی در این کشور انجام شده است؛ زمانی که صدام به ایران حمله کرد، حضرت امام(ره) فرمودند مگر جوانان ما مرده‌اند که صدام اقدامی بر خلاف سیاست‌ها و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد.

تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری برای نمایش چهره‌ زیباتری از مشهد در ایام نوروز

وی گفت: بسیار خرسندیم که از ظرفیت جوانان در شورای ششم شهر مشهد مقدس نیز بهره‌مند هستیم و این جوانگرایی نمود خاصی پیدا کرده است؛ امیدواریم با همت و تلاش ایشان، اتفاقات خوبی را برای شهر امام‌رضا(ع) رقم زد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت امام‌زمان(عج)، تصریح کرد: شهردار و تمامی کارکنان و کارگران شهرداری مشهدالرضا(ع) به صورت شبانه‌روز در تکاپو هستند تا چهره زیباتری از شهر را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز متجلی سازند؛ از یکایک این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

موحدیان با بیان اینکه این تلاش و اهتمام تا آخرین لحظات منتهی به سال ادامه خواهد داشت، گفت: خادمان مردم در شهرداری مشهد مقدس، در کنار سایر دستگاه‌های متولی، حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران رضوی هستند.

وی در ادامه به مانور اخیر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور عراق اشاره کرد و افزود: این اقدام در تاریخ ماندگار خواهد بود و هیچکدام از صهیونیست‌ها، حرکت نیروهای جان‌برکف سپاه پاسداران را فراموش نخواهند کرد.

موحدیان همچنین با محکوم کردن اعدام 41 جوان شیعی در عربستان سعودی، گفت: این جوانان خواسته‌ای جز خیرخواهی نداشتند؛ متاسفانه این اقدام مذموم با سکوت خبری خبرگزاری‌های دنیا همراه بود و در رسانه‌های داخلی نیز آنگونه که باید، به آن پرداخته نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه نهادهای مدعی حقوق بشر رفتارهای دوگانه‌ای را نسبت به این حادثه تاسف‌بار از خود نشان دادند، تصریح کرد: امیدواریم رژیم ظالم سعودی به سزای این اقدام ظالمانه خود برسد.

موحدیان در ادامه با گرامیداشت 22 اسفندماه، سالروز فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین روز شهدا، گفت: یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی را گرامی می‌داریم؛ عزیزانی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان، کمتر از شهادت نیست.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر از پاسخ شهردار قانع شد

سید عبدالله ارجائی در سی‌امین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به سوال ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر توقف عملیات اجرای پروژه‌های شهری و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران، علت نقص عهد، بی‌توجهی و ناراضی‌سازی سرمایه‌های انسانی شهرداری مشهد، توقف عملیات پروژه‌های شهری و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران و سرمایه‌گذاران، اظهار داشت:در این شش ماه برخی مدیران، فعالان سیاسی و اجتماعی، دلسوزان تشکل‌های فرهنگی، کارکنان شهرداری و اعضای شورا می‌گفتند چرا سکوت می‌کنید و بسیاری از مسائل را منعکس نمی‌کنید، بسیاری از سکوت و لبخندها و ردشدن‌ها چه در محافل، مقابل صداوسیما و خبرنگاران در جهت حفظ آرامش و پرهیز از ورود شهرداری به مسائل سیاسی و دوقطبی است؛ در این جلسه نیز تلاش می‌کنم بر همین منوال عمل کنم تا انشاالله رفتار و کردار ما مورد رضایت خداوند باشد.

وی در رابطه با تذکر حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر تاخیر در تبدیل وضعیت ایثارگران افزود: شما به ریز شاهد پیگیری‌های شهرداری در این زمینه هستید و بارها اعلام کرده‌ام که شهرداری مشکلی برای تبدیل وضعیت سه هزار کارمند با قراردادهای حجمی و ... به رسمی ندارد اما فقط 200 پست خالی وجود دارد؛ شما بگویید با چه شاخصی باید افراد را انتخاب کنیم؟ چرا به مکاتبه ما برای شاخص‌بندی جواب نمی‌دهید؟ اگر سه هزار پست سازمانی ایجاد شود، در کمتر از شش ماه مقدمات اداری این کار را فراهم می‌کنیم اما بدون پست سازمانی و شاخص چگونه این کار را انجام دهیم؟

شهردار مشهد درباره موضوع عدم توجه به سرمایه انسانی بیان کرد: توجه به سرمایه انسانی چند ملاک دارد؛ یک محترم شمردن نظر کارشناسی، امروز همه در شهرداری می‌دانند و به این باور رسیده‌اند که نوبت اتخاذ تصمیمات غیرکارشناسی، اتوبوسی و پشت درهای بسته، داخل جلسات و خارج از شهرداری تمام شده بلکه تصمیم باید از بدنه شهرداری رویش و مراحل خود را برای اجرا بگذراند. نشست‌های مختلف با کارشناسان، استفاده از جوانان و نیروهای مومن شهرداری در پست‌ها و سمت‌های گوناگون از جمله اقدامات ما در این دوره مدیریت شهری است.

درجلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح شد؛ از تمدید تخفیف عوارض ساختمانی تا ارائه دانش فنی در کشورهای جهان اسلاملایحه ضوابط و مقررات ایمنی و آتش‌نشانی در شورای شهر مشهد تصویب شد/ حمایت یکصد میلیارد ریالی از مراکز نگهداری معتادین متجاهررئیس شورای شهر مشهد در گفت‌و‌گو با تسنیم: پیمانکاران شرکای ما هستند، به آن‌ها متعهد هستیم

ارجائی خاطرنشان کرد: نسبت 30 انتصاب اول مجموعه شهرداری نسبت به دوره قبل را ملاحظه کنید و ببینید که چند درصد انتصابات داخلی بوده است؟ چند درصد جوانان شهرداری توانستند بار مسئولیت به دوش بکشند و علی‌رغم تمامی فشارها و محدودیت‌ها موفق هستند؟ در بدنه پهن‌پیکری همچون شهرداری با 28 هزار کامند، برخی کارها شدنی نیست اما این دوره برای اولین بار سیستم مکانیزم انتخاب عدالت‌محور مبتنی بر آزمون دقیق کارشناسی خارج از مجموعه شهرداری و نظر شهرداری در استان خراسان رضوی ملاک انتخاب همکاران قرار گرفته است. همچنین علی‌رغم مشکلات مالی اجازه ندادیم به بدنه شهرداری فشاری وارد شود و تاکنون مشکلی در پرداخت حقوق و اضافه‌کار کارکنان نداشتیم که نتیجه تلاش زیاد مجموعه شهرداری است.

وی در خصوص عیدی کارگران اضافه کرد: مصوبه‌ای توسط دیوان عدالت اداری ابطال می‌شود و بعد از چند سال یک دستگاه ملی یادش می‌آید که این مصوبه را ابلاغ کند و دی ماه این مصوبه به سراسر کشور ابلاغ می‌شود و براین اساس عیدی کارگران باید همچون کارمندان پرداخت شود در صورتی که عیدی باید دو برابر حقوق دریافتی باشد، برخی در کشور این موضوع را فرصت تلقی کردند و سریعا عیدی را بر این اساس پرداخت کردند اما در شهرداری مشهد چه اتفاقی رخ داد؟

تمایلی ندارم فضای شهرداری سیاسی شود

شهردار مشهد گفت: اگر ما توجهی به سرمایه انسانی نداشتیم که در همان روزهای اول عیدی را براساس مصوبه پرداخت می‌کردیم اما ما دو کار را به صورت همزمان پیگیری کردیم؛ اول اینکه یک تیم حقوقی را به تهران فرستادیم تا تمام تلاش خود را برای ابطال ابلاغیه انجام دهند همچنین تیم کارشناسی در شهرداری تشکیل دادیم تا راهکارهای جایگزین را شناسایی کنند جالب است بدانید که دقیقا روزی که کمیته منابع انسانی راهکار جایگزین را تصویب و ابلاغ کرد، تیم تهران نیز ابطال ابلاغیه را دریافت کرد. این کار هوشمندانه و به نفع منابع انسانی نیست؟ چرا کارگری که یک سال تلاش کرده، از عیدی پایان سال او پنج و نیم میلیون باید کم شود؟

ارجائی تصریح کرد: تمایلی ندارم فضای شهرداری سیاسی شود اما در طرح سوال از دو مصوبه نام بردند که ما نسبت به آن بی‌توجه بودیم اما سوال من این است که اگر دو مصوبه مذکور عملیاتی و قابل اجرا بود چرا در جلسات پایانی شورا آن را مصوب و ابلاغ کردند؟ یکی از مصوبات مربوط به فروردین 1400 و دیگری مربوط به آخرین جلسه شورای دوره پنجم است. تکنیکی که برخی شهرداری‌ها در سراسر کشور انجام می‌دهند مبنی بر زمین سوخته و در دام انداختن دوره بعدی شهرداری کار خوبی نیست.

وی ادامه داد: حق بیمه تکمیلی تاکسیرانان که از سال 94 وظیفه دولت بوده تا آن را انجام دهد، از سال 95 پرداخت نشده چرا شهرداری باید این کار را انجام دهد؟ دولت چه مشکل مالی دارد که شهرداری ندارد؟ این باری بر دوش دولت قبل بوده و نمی‌دانم چرا در آخرین جلسات شورای پنجم مصوب می‌کنند که دوره مدیریت شهری جدید باید آن را پرداخت کند؟

شهردار مشهد اظهار کرد: آن چیزی که قابلیت اجرا دارد موضوع نوسازی و بهسازی است که 120 میلیون وام پرداخت می‌شود و پیش فاکتور توسط خودروسازان چند روزی است که متوقف شده است. یکی از مشکلات ما در خصوص وام 120 میلیونی شهرداری این است که اولا سقف آن کم است و دوم اینکه مشکلاتی ناشی از دوره قبل برای انسداد حساب‌های شهرداری ایجاد شده است. من خواهش می‌کنم فضایی فراهم نشود که ما این مسائل را بیان و تقابل و دوقطبی دوره جدید و قدیم را ایجاد کنیم.

ارجائی در رابطه با اتوبوس‌ران‌ها با طرح این سوال که سازمان اتوبوسرانی چند کارمند دارد، بیان کرد: چرا فقط به 421 نفر حق جذب داده شده است؟ چرا اتوبوس‌ران حذف و فقط به کارمندان ستادی داده شده است؟ اگر قرار نبود تنش ایجاد شود چرا اینگونه برخورد کردند؟ این رقم ماهانه حدود یک میلیارد و 300 و سالانه حدود 15 میلیارد تومان براساس اعداد و ارقام 1400 است. ما برنامه‌ای را اجرا می‌کنیم که بشود به تمام کارکنان تعمیم داد. در سازمان اتوبوسرانی حق سفر و عیدی مشکل داشت که پرداخت شد. کاری که بشود برای همه انجام داد را انجام می‌دهیم. چه تفاوتی میان کارکنان سازمان اتوبوسرانی و سایر سازمان‌ها وجود دارد؟ این حق جذب بازار سرمایه است. من در حسن ظن و دلسوزی عزیزان شکی ندارم و معتقدم که همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم کار را مدیریت کنیم اما از همه خواهش دارم مسایل را به گونه‌ای پیگیری کنیم که قابل اجرا باشد.

وی درباره موضوعات عمرانی افزود: رئیس کمیسیون عمران تاکید داشتند که پروژه‌های فاقد مطالعه یا دارای ضعف مطالعه حذف شود. پارک 73 هکتاری می‌تواند منبع آبی نداشته باشد؟! 73 هکتار را با تانکر آب بدهیم؟ راه دسترسی ورودی باید با سه پل هوایی باشد؟ پارک 73 هکتاری باید کجای شهر واقع شود؟ در منطقه مسکونی با غیرمسکونی؟ همه می‌دانند سیاست این دوره توسعه به شرق است. در طرحی که با آستان قدس رضوی، استانداری و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد مبنی بر 600 هکتاری که باید به محدوده الحاق شود، 73 هکتار جزو آن است آیا نباید تا تعیین تکلیف طرح 600 هکتاری که این 73 هکتر جزوی از آن است صبر کنیم؟

پرداخت هزار و 500 میلیارد تومان از  مطالبات پیمانکاران 

شهردار مشهد گفت: پروژه جلوخان پایانه با 13 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و طی چهار ماه فاز یک آن آماده افتتاح خواهد بود. دسترسی رسالت و طبرسی آماده افتتاح و خلیج‌فارس و چپ‌گرد آزادی افتتاح شده است. همکاران در حوزه عمران و خدمات شهری شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

ارجائی خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران حداقل هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شده است، 14 پروژه سرمایه‌گذاری که سال‌ها مشکل داشت، حل و فصل شد، 23 پروژه که برخی 20 سال دارای مشکل بود، حل و فصل شده است. همچنین تجمع و تحصن روزانه پیمانکاران با مدیریت همکاران و صبر پیمانکاران تمام شده است.

عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها متوقف شده است

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، به عنوان طرح کننده سوال نیز پس از توضیحات شهردار، اظهارکرد: همه ما عهد بسته‌ایم که آنچه می‌گوییم و انجام می‌دهیم، در راستای وظایف و به منظور اعتلای مشهدمقدس باشد.

وی افزود: باید توجه داشت که سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد، هرگونه برداشت و اعمال نگاه سیاسی نسبت به این امر را رد می‌کنم و وارد فضای تقابل نشده‌ایم.

فرهمندی با اشاره به توضیحات ارائه شده از سوی شهردار،گفت:درباره عدم اجرایی شدن مصوبات، مصوبه مربوط به ارائه خدمات حمایتی به تاکسیرانان در تاریخ 26 فروردین‌ماه امسال، در شورای پنجم و مصوبه مربوط به اتوبوسرانی نیز در آبان ماه امسال در زمان شورای ششم به تصویب رسیده است؛ اینکه مصوبات مربوط به اواخر دوره شورای پنجم بوده را رد می‌کنم و سوال همچنان برجاست که چرا این مصوبات اجرایی نشده‌اند؟

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های زیادی در این دوره از مدیریت شهری متوقف شده و یا سرعت اجرای آنها کاهش یافته که از جمله آنها می‌توان به تقاطع 4سطحی آزادگان، تئاتر شهر، بازوی چهارم مصلی، پل راه‌آهن و ... اشاره داشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پارک با مقیاس شهری 73 هکتاری، پارکی مشابه پارک ملت است و این پارک نیز در زمان احداث، شرایطی مشابه را داشته به نحوی که نه در وسط بافت مسکونی بوده و نه جز 4 معبر شریانی اطراف و پل عابر پیاده دسترسی دیگری داشته است.

فرهمندی خاطرنشان کرد: عده‌ای از مردم با سرمایه‌های خرد و کلان در حوزه اتوبوسرانی سرمایه‌‎گذاری کرده‌اند و از شهرداری مطالبات دارند؛ باید توجه داشت که سرمایه‌گذاران اتوبوسرانی از شهرداری طلبکارند و حقوق آنها را پرداخت نمی‌کنید.

شایان ذکر است، فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از شنیدن توضیحات ارائه شده از سوی شهردار قانع شد.

هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در ادامه به طرح تذکری پرداخت و گفت: وفق ماده 67 آیین‌نامه داخلی و ماده 83 قانون شوراها، پس از اعلام تذکر از سوی عضو و اعلام آن به شهردار از سوی ریاست شورا، در صورت عدم رعایت نکات مورد تذکر، موضوع به صورت سوال مطرح می‌شود.

وی افزود: این درحالیست که موضوع بند 1 مطرح شده در سوال آقای فرهمندی، در تذکر به شهردار مطرح نشده و به تبع آن، اجرای فرآیند قانونی ماده 83، فاقد وجاهت قانونی است.

دائمی خاطرنشان کرد: در خصوص سوال 1 مربوط به نقض عهد و رفتار خلاف تعهدات، از جمله عدم اجرای مصوبات شورای شهر و پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان و همکاران شهرداری، به ویژه مصوبه ارائه خدمات حمایتی به تاکسیرانان، باید توجه داشت که این مصوبه دارای 2 بخش است؛ اول درخصوص ماده واحده که طبق آن به شهرداری اجازه داده شده اقدامی را انجام دهد و تکلیف نشده، پس شورا اختیار اجرا و یا عدم اجرا را بعهده شهرداری گذاشته است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: درخصوص تبصره ذیل ماده واحده نیز شهرداری مکلف است درصورت اجرای ماده واحده، آثار مالی اجرای مصوبه را در اصلاح بودجه منعکس نماید؛ با توجه به اینکه در ماده واحده شهرداری تکلیفی برای اجرا نداشته، به تبع آن، موضوع در اصلاح بودجه 1400 سازمان تاکسیرانی منعکس نشده است.

دائمی خاطر نشان کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق نیز پیشنهاد آقای فرهمندی در این خصوص مورد پذیرش کمیسیون واقع نشده و طرح موضوع آن به عنوان نقض عهد از سوی شهردار جای تامل دارد.

 مصوبات سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

 موسی‌الرضا حاجی‌بگلو،سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه در ابتدای جلسه، لایحه دو فوریتی شهرداری با موضوع تخفیف بهای خدمات اتوبوسرانی و قطارشهری تا زمان لازم الاجرا شدن نرخ بهای خدمات سال 1401 سازمان و شرکت مربوطه، تمدید شد، اظهارکرد: پس از این مصوبه، شهرداری مشهد مقدس مکلف است که آثار مالی ناشی از اجرای این مصوبه را در اصلاح بودجه سال 1401 سازمان و شرکت یاد شده منعکس نماید.

وی در ادامه با اشاره به بررسی و تصویب لایحه تسهیل تملک املاک واقع در حریم بزرگراه پیامبر اعظم(ص)، گفت: با تصمیم امروز اعضای شورای شهر مشهد مقدس، به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده شد که به ‌منظور تسریع در تملک املاک در اولویت بازگشایی حریم بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، نسبت به خرید و تملک تمام یا بخشی از عرصه املاک در مسیر حریم بزرگراه یاد شده با تهاتر بهای آن در قالب اعطای پروانه یا پایانکار ساختمانی، در قالب حساب طرح (درآمد- هزینه نقد) و با رعایت بند‌ها و تبصره‌ های مشخص، حداکثر تا پایان سال 1402 اقدام کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در ادامه این جلسه، لایحه احداث نیروگاه بیوگازسوز در لندفیل میامی به روش ساخت بهره برداری و تسهیم درآمد با اعمال BLO و اعمال اصلاحاتی از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو گفت: طبق این مصوبه، به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده شد که نسبت به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری نیروگاه بیوگاز سوز لندفیل میامی با ظرفیت نامی 3 مگاوات شامل کلیه عملیات مربوط به طراحی، تامین تجهیزات استحصال بیوگاز، ساخت و نصب تاسیسات، تولید برق، انعقاد قرارداد با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، اتصال به شبکه و فروش برق، همچنین انجام خدمات فنی، پشتیبانی، تعمیرات، نگهداری کلیه متعلقات و ملحقات آنها در قالب مدل ساخت، بهره برداری و تسهیم در آمد(B.L.O) با شرکت صنعت یاران نیروگاهی ایرانیان (صیناکو) منطبق بر قرارداد خرید برق توسط ساتبا، به شرح قرارداد و ضمایم مربوطه اقدام کند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس علنی شورای اسلامی شهر مشهد مطالبات پیمانکاران رئیس کمیسیون عمران شهرداری مشهد مقدس شورای شهر مشهد حریم بزرگراه شهردار مشهد مدیریت شهری ماده واحده بهای خدمات انجام دهد پروژه ها داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد