Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف از انتشار این گزارش، ارائه پاسخ شفاف به پرسش‌های متداول علاقه‌مندان درباره کیفیت و کمیت فعالیت‌های دیجی‌پی و همچنین ایجاد فرصتی برای تحلیل و بررسی روند رشد خدمات فین‌تک و لندتک در کشور است که دیجی‌پی به عنوان بازیگری نوپا و تاثیرگذار در  آن فعالیت می‌کند. اهمیت این داده‌ها همچنین به دلیل ارائه خدمات به مشتریانِ دیجی‌کالا و سهم دیجی‌پی در  تکمیل چرخه ارزش به این دسته از کاربران، قابل تعمق و تامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین گزارش سالانه دیجی‌پی گزیده‌ای از آمار و داده‌های این شرکت از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذر ۱۴۰۰ به مخاطبان ارائه می‌کند و در هفت جُستار گردآوری شده‌ است. دیجی‌پی در این گزارش به پرسش‌هایی از این دست پاسخ داده است:

وضعیت صنعت فناوری‌های مالی در سال ۱۴۰۰ در کشور چه‌گونه بوده است؟ کاربران با چه الگویی و با چه حجمی از تراکنش‌ها خدمات و سرویس‌های دیجی‌پی را در سال ۱۴۰۰ مورد استفاده قرار داده‌اند؟ استقبال کاربران از اعتبارات خرد و فروش اقساطی چه‌گونه بوده است؟ خدمات کیف پول، پرداخت الکترونیک و بازگشت وجه دیجی‌پی‌، چه‌گونه به کاربران و کسب‌وکارها کمک کرده است؟ دیجی‌پی با معرفی سرویس‌های جدید چه‌گونه به بهبود تجربه مشتریان در  سال ۱۴۰۰ کمک کرده است؟ رویارویی دیجی‌پی با همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۱ چه‌گونه بوده است و دیجی‌پی چه اقداماتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است؟ مهم‌ترین برنامه‌های توسعه، محصولات و اخبار دیجی‌پی در سال ۱۴۰۱ چه خواهد بود؟

گزارش سال ۱۴۰۰ دیجی‌پی در هفت جستار جداگانه به صورت مفصل رفتار کاربران را در استفاده از اپلیکیشن، خدمات درگاه پرداخت، خرید اعتباری خرد و بعدپرداخت و خدمات اعتباری به کسب‌وکارها  مفصل مورد مطالعه قرار داده است و آمار و داده‌های مرتبط با هر یک از این موضوعات را در معرض دید کاربران، کارشناسان، متخصصان و فعالان صنعت فین‌تک قرار داده است.

گزیده‌ای از آمار دیجی‌پی که در این گزارش  ارائه شده است:

بیش از ۱ میلیون کاربر فعال در سال ۱۴۰۰ ۱۵۰ میلیون بازدید از وب‌سایت و اپلیکیشن در طول یک سال ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ تراکنش ماهانه درون اپلیکیشن بیش از ۴٬۳۰۰٬۰۰۰ تراکنش ماهانه در درگاه جامع پرداخت ۹۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیش از ۸۸ هزار  کاربر متقاضی خرید اقساطی در  سال ۱۴۰۰ ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار به بیش از ۲۷ هزار کاربر متقاضی خرید اعتباری «بعد پرداخت» در سال ۱۴۰۰ بیش از  ۷ هزار میلیارد ریال تراکنش بر بستر کیف پول در سال ۱۴۰۰

داستان‌ دیجی‌پی در گزارش سالانه ۱۴۰۰ با الگوبرداری از دستگاه ارقام باینری که مهم‌ترین نماد سامانه‌های دیجیتال است، با استفاده از اعداد ۰ و ۱ روایت شده است.

مشابهت عدد ۰ به سکه که نمادی از  اقتصاد سنتی است، در مقابل عدد ۱، به عنوان نشانه‌ای از شروع، حرکت و بالندگی دستاویز دیجی‌پی در روایت این گزارش بوده است.

دانلود نسخه PDF گزارش سال ۱۴۰۰ دیجی‌پی

کد خبر 664115 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی سال ۱۴۰۰ دیجی پی گزارش سال چه گونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور