Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالعظیم خادم حمزه دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در حاشیه چهارصد و سی ودومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهر بیرم لارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین این جلسات بیش از سه هزار و ۷۰۰ مصوبه داشته که بیش از ۸۰ درصد این مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: امسال همچنین از محل بند الف تبصره ۱۸ رقمی افزون بر ۹هزار میلیارد ریال سهم استان فارس تخصیص یافته که در همین زمینه تاکنون ۶۰۰ طرح و واحد تولیدی و اقتصادی نیازمند منابع مالی را برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: در صورتی که این تعداد واحد اقتصادی بتوانند با مراجعه به موقع و تشکیل پرونده های بانکی نیاز مالی واحدهای مربوطه خود را تامین کنند بر اساس برآورد اولیه بیش از پنج هزار نفر به صورت مستقیم در این طرح ها مشغول خواهند شد.

خادم حمزه یادآور شد: همچنین تاکنون و در سال جاری رقمی افزون بر هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات از محل تبصره ۱۶ در اختیار نهادهای حمایتی اعم از کمیته امداد و بهزیستی و بسیج سازندگی در حوزه طرح های اشتغالزایی و در قالب واحدهای کوچک زو دبازده پرداخت شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تاکید کرد: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید لارستان هم مسایل و مشکلات هفت طرح تولیدی و سرمایه گذاری و همچنین دغدغه فعالان اقتصادی و صاحبان طرح های تولیدی واقع در شهرک های صنعتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

خادم حمزه یادآور شد: ایجاد زیرساخت های مناسب برای شهرک ها و نواحی صنعتی چهارگانه شهرستان از جمله در حوزه راه دسترسی، گاز، برق، آب، مخابرات و همچنین تامین منابع مالی و مواد اولیه طرح های تولیدی از دیگر درخواست ه و دغدغه های واحدهای تولیدی این شهرستان بود که قرار است این مشکلات در اسرع وقت احصا و استانداری و ب حضور دستگاه های خدامات رسان این مسایل بررسی و پیگیری های لازم برای رفع چالش های موجود آنها انجام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان هم گفت: بر اساس اعلام شرکت شهرک های صنعتی استان تاکنون تاکنون بیش از ۵۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی لار و در قالب ۱۴۷ قرارداد سرمایه گذاری به متقاضیان واگذار شده است.

داریوش دهقان یادآور شد: همچنین تاکنون۸۵ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی  حدود هزار نفر در شهرک صنعتی لار به بهره‌برداری رسیده و سایر واحدها نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند .

وی افزود :به علت افزایش سرمایه گذاران و متقاضیان در این شهرک صنعتی ،واگذاری زمین به صورت مزایده ای انجام می‌شود.

دهقان تصریح کرد: زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی برای جذب سرمایه گذاران آماده است و این شهرک صنعتی دارای تمامی امکانات زیرساختی است.

وی همچنین خوستار اختصاص مشوق های سرمایه گذاری برای صاحبان طرح های تولیدی در ناحیه های صنعتی حسن لری و پشت سنگر لار شد و گفت: در صورت اعطای این مشوق ها تنها ۱۰ درصد از مبلغ حق انتفاع زمین به صورت نقدی از متقاضیان دریافت می شود و مابقی نیز در اقساط ۴۸ ماهه قابل پرداخت است.

او همچنین خواستار تعیین تکلیف و رفع چالش ها و مشکلات فراروی شهرک های صنعتی در بخش صحرای باغ و بیرم لارستان شد و گفت: البته در شهرک صنعتی صحرای باغ زمین مشخص و در حال اخذ استعلامات از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار از شهرستان های جنوبی فارس با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر ، در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید بیرم لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید بیرم لارستان فارس شهرک های صنعتی شهرک صنعتی یادآور شد شهرک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد