Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@07:31:39 GMT

مرگ مرموز پسر ۷ ساله کنار پیکر سوخته مادر

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۴۵۹

مرگ مرموز پسر ۷ ساله کنار پیکر سوخته مادر

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۵ عصر ۲۱ اسفند، گزارش مرگ کودکی ۷ ساله و سوختگی شدید مادرش به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه که آپارتمانی واقع در طبقه سوم ساختمانی۴ طبقه در غرب تهران بود، شدند. با ورود به محل آن‌ها با زن ۳۵ که بشدت دچار سوختگی شده و به سختی نفس می‌کشید، در گوشه‌ای از سالن پذیرایی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل آشپزخانه نیز جسد پسر ۷ ساله در حالی که قسمتی از بدنش سوخته بود، کشف شد. به دستور بازپرس جنایی زن جوان که بیش از ۹۰ درصد سوختگی داشت، به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد.

خانه دچار دود گرفتگی شدید شده بود و بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ کودک را خفگی بر اثر دود و استنشاق گاز مونوکسید کربن اعلام کرد. در کنار بدن نیمه جان زن جوان یک ظرف بنزین و تعداد زیادی بسته‌های قرص پیدا شد.

پدر بزرگ این کودک به مأموران گفت: دخترم از مدتی قبل دچار افسردگی شده و تحت درمان بود. برای اینکه مراقب حالش باشیم بیشتر مواقع به خانه ما می‌آمد روز حادثه هم در خانه ما بود، اما حدود ساعت ۱۰ صبح دختر ۴ ماهه‌اش را در خانه ما گذاشت و به همراه پسر ۷ ساله‌اش راهی خانه خودش شد که چند خیابان آن‌طرف‌تر بود قرار شد که برای ناهار به خانه ما برگردد.

او گفت: اما وقتی دیر کرد با تلفنش تماس گرفتیم که پاسخ نداد و نگرانش شدم. به مقابل خانه‌اش آمدم و چندین بار زنگ آپارتمانش را زدم، اما بی فایده بود. به ناچار با دامادم تماس گرفتم و موضوع را گفتم. دامادم هم خودش را به خانه رساند و با کلید وارد خانه شد که با جسد نوه‌ام و بدن نیمه جان دخترم مواجه شدم.

تحقیقات برای افشای علت این حادثه به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه پایتخت ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل کودک خانه ما ۷ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد