Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: سطح مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی بالا بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز دوشنبه هادی ساعی در نشست خبری امروز فدراسیون تکواندو در پی میزبانی ایران در مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی شرکت کرد.

در این نشست که از ساعت ۱۷ در فدراسیون تکواندو آغاز شد، ساعی گفت: چهار رویداد مهم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین آن مسابقات جام باشگاه های آسیا بود که یازدهمین دوره را در مردان و در بخش بانوان نخستین بار این رقابت ها برگزار شد. تیم های خوبی شرکت کردند و تیم های قابل توجهی حضور داشتند. در سال های گذشته تعداد تیم ها کمتر بود.

وی افزود: بعد از آن مسابقات جام فجر را داشتیم که کشورها با نفرات اصلی و قهرمانان المپیک حضور داشتند. سپس مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی را برگزار کردیم که به گفته ناظر فدراسیون جهانی و رئیس اتحادیه آسیا مسابقات در سطح بالایی بود. ۱۰ تیم حضور داشتند که نسبت به گذشته دو برابر بود. قهرمانان المپیک و جهان حضور داشتند چرا که ۲۰ امتیاز این مسابقات با تورنمنت های دیگر متفاوت است. در ادامه مسابقات پاراتکواندو را هم داشتیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



رئیس فدراسیون تکواندو ایران درباره دلیل افت تکواندو ایران تصریح کرد: چند سال آخر از نظر کسب مدال در روزهای خوبمان نبودیم. برای این موضوع برنامه داریم. اگر از تمام داشته ها استفاده کنیم می توانیم این کمبودها را جبران کنیم. روی بچه های جوان می توانیم حساب کنیم. درست است جوان ها کم تجربه هستند ولی مطمئن هستم با برنامه ریزی خوب می توانیم چند سال که نتوانستیم خوب مدال کسب کنیم را جبران کنیم. من به این بچه ها امیدوار شدیم. به حمایت کمیته المپیک و وزارت ورزش هم نیاز داریم تا ورزشکاران را به مسابقات مختلف اعزام کنیم. سجاد مردانی به خاطر چهار امتیاز کمتر نتوانستیم سهمیه المپیک توکیو را بگیرد. او اگر به یک تورنمنت عادی هم می رفت و یک مدال برنز می گرفت، می توانست راهی المپیک شود.



ساعی یادآور شد: دو سال و نیم را از دست داده ایم و کار فشرده و سختی است. در شش ماه اول سال 10 رویداد مهم داریم. بعضی از مسابقات مثل جهانی و دانشجویان پشت سر هم برگزار می شود. هر دو رویداد مهم است و امتیاز سهمیه المپیک را دارد. امروز جلسه کمیته فنی برگزار شد و تصمیماتش اطلاع رسانی می شود. اولین کار کمیته فنی، انتخاب کادر فنی است. یکسری از  دوستان کاندیدا هستند و باید از برنامه هایشان  دفاع کنند. باید دید کمیته فنی به کدام عزیزان رای می دهند. 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر کادر فنی تیم ملی بانوان و ادامه کار مهرو کمرانی گفت: نظر کمیته فنی است ولی کمرانی هم جزو گزینه ها است. باید برای سال آینده چند گزینه داشته باشیم. مسابقاتی که در پیش داریم سخت و نزدیک به هم است. باید از چند کادر استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: اکثر بچه های ما در تیم دانشجویان هستند. ممکن است چند تیم مختلف برای رویدادهای مختلف با چند کادر داشته باشیم. حداقل دو کادر فنی برای تیم ها خواهیم داشت.

ساعی درباره مصوبات کمیته فنی گفت: کمیته فنی سخنگو دارد و قرار شد ایشان گزارش بدهد اما دو مصوبه مهم داشتیم. یکسری از دوستان گزینه سرمربیگری شدند و قرار شد برنامه بدهند و از برنامه ها دفاع کنند. اجازه بدهید اسامی را بعدا اعلام می کنیم. مصوبه دیگر تشکیل تیم امید است. از قبل گفته بودیم یکی از بخش هایی که در گذشته ضعف داشتیم، نبود تیم امید بود. بچه ها بعد از رده سنی جوانان رها می شدند و تیم های لیگ از قهرمانان در رده نوجوانان و جوانان استفاده نمی کردند چون می خواستند قهرمان شوند. اما این تیم امید را تشکیل می دهیم و برای کادر فنی هم کمیته فنی تصمیم می گیرد. تیم امید پشتوانه تیم بزرگسالان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هادی ساعی تکواندو اتحادیه جهانی تکواندو فدراسیون تکواندو مسابقات جام حضور داشتند کمیته فنی کادر فنی تیم امید بچه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

تاج، رئیس کمفته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این جلسه گفت:به دومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش آمدید. در ابتدا می‌خواهم به هر دو دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم‌های قوی که داشتند تبریک می‌گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش‌های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد:خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنار‌ها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم‌ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استاندارد‌های موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می‌کنم.

در این جلسه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده سازی تیم‌ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون