Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به نظر می رسد لیونل مسی خواستار بازگشت به نیوکمپ است.
به گزارش آریا، لیونل مسی در پاری سن ژرمن یکی از بدترین فصول دوران حرفه ای خودش را می گذراند و خیلی افراد این اتفاق را ناشی از جدایی اجباری وی از بارسلونا می دانند. فصل برای مسی تا هفته قبل حداقل از لحاظ تیمی خوب پیش می رفت که شکست تاریخی پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو رخ داد و همان لحظه همه چیز در پاریس به سر حد انفجار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران پاریسی که از تیمشان شاکی هستند، امروز علیه لیونل مسی سوت های اعتراضی سر دادند و این چیزی بود که لیونل مسی هرگز در بارسلونا تجربه نکرده بود. این اتفاقات قطعا عواقبی در پی خواهند داشت.
طبق ادعای جرارد رومرو، لیونل مسی خواستار بازگشت به بارسلونا است. خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های ستاره 34 ساله آرژانتینی در همین راستا طی چند روز گذشته با سران باشگاه تماس گرفته تا در این خصوص صحبت کند. باید منتظر ماند و دید که سرانجام فصل کابوس وار مسی در پارک دو پرنس چه خواهد شد. 
در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لوشامپیونه روز گذشته تیم‌ پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پذیرای بوردو بود و در نهایت موفق شد میهمان قعرنشین خود را با شکست 3-0 بدرقه کند. کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. اتفاق مهم این بازی هو شدن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو واینالدوم از سوی هواداران PSG بودند که معتقدند آنها نقش به‌سزایی در شکست خوردن تیم‌شان مقابل رئال مادرید و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند. پوچتینو اما توجهی به اعتراض‌های هواداران نداشت و ستاره‌های برزیلی و آرژانتینی خود را تا پایان بازی در زمین نگه داشت.
ساعاتی پس از بازی بسیاری به حمایت از لیونل مسی و نیمار پرداختند و هو شدن این دو بازیکن را غیر منصفانه عنوان کردند. برخی نیز بر این باورند که انتقادها از این دو ستاره کاملا درست بوده است. چنین شرایطی برای نیمار تازگی ندارد ولی لیونل مسی هرگز در وضعیتی مشابه قرار نگرفته بود. طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، پس از اتمام بازی پی اس جی و رئال مادرید که با حذف پاریسی ها از لیگ قهرمانان همراه بود، پدر لیونل مسی با سران باشگاه بارسلونا تماس گرفته و پیشنهاد بازگشت این فوق ستاره را مطرح کرده است. 
مسی تابستان گذشته در حالی که همه چیز را مهیای تمدید قرارداد با بارسا می دید، در نهایت با پاسخ منفی خوان لاپورتا مجبور به ترک باشگاه و انتقال به پی اس جی شد. لاپورتا اخیرا هم تاکید کرد که با وجود ناراحتی شدید از بابت جدایی مسی اما تصمیم به عدم تمدید با وی کاملا درست بوده است. بارسا از لحاظ مالی در وضعیت بغرنجی بود و تمدید با مسی باشگاه را با خطر ورشکستگی روبرو می کرد.
نشریه اکیپ هم ادعا کرده است که مسی پس از شکست از رئال و هو شدن در پارک دو پرنس به شدت از مسئولان باشگاه ناراحت است و اعتقاد دارد از وی حمایت لازم به عمل نیامده است. او رویای بازگشت به بارسلونا را در سر دارد هرچند که می داند به دلیل داشتن قرارداد تا 2023، کار ساده ای برای جدایی نخواهد داشت. در قرارداد او بند تمدید تا 2024 نیز گنجانده شده است.
شکست پی اس جی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و حذف آنها از این رقابت‌ها باعث عصبانیت شدید هواداران این تیم شده است. 
تماشاگران حاضر در ورزشگاه پارک دو پرنس در جریان بازی روز گذشته پی اس جی برابر بوردو پیش از شروع بازی تمامی بازیکنان ترکیب این تیم به جز کیلیان امباپه را هو کردند و صدای فریادهای اعتراض آنها نسبت به لیونل مسی و نیمار بلندتر از سایر بازیکنان بود. 
کیمپمبه پس از پایان بازی به آمازون پرایم گفت:« ما صدای سوت‌ها را شنیدیم، حتی با این که کاملا روی بازی تمرکز کرده بودیم. ما ناراحتی و ناامیدی هواداران را می‌فهمیم و خشم و نفرتی که آنها دارند قابل درک است.»
با این حال این مدافع سعی کرد تا حدی از هم تیمی‌هایش دفاع کند و اضافه کرد:« ما حرفه‌ای هستیم و می‌دانیم چطور با این شرایط کنار بیایم. حالا باید سرمان را بالا بگیریم و بتوانیم برای فتح لیگ فرانسه پیش برویم. ما همه به یک اندازه مقصر هستیم و تقصیر هیچکس بیشتر از دیگری نیست. ما یک تیم هستیم و باید در شرایط خوب و بد کنار یکدیگر بمانیم.»
او از بازیکنان پی اس جی خواست که بار دیگر به روزهای درخشان برگردند و اظهار داشت:« حالا زمان این رسیده که نشان دهیم شخصیت داریم و تیمی هستیم که در کنار هم متحد و قدرتمند باقی می‌ماند، حتی با این که چنین کاری در این شرایط بسیار سخت است.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوق ستاره آرژانتینی لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی پارک دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟