Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی جاجیوند عصر امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، ۵۰ سری جهزیه و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان در بین نیازمندان شهرستان پارس‌آباد توزیع شد.

وی افزود: اقلام موجود در بسته معیشتی، شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، مرغ، حبوبات و اقلام موجود در جهزیه شامل یخچال، ماشین لباس‌شویی، اتو، جاروبرقی و بخاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی از اهداف بسیج سازندگی است

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مهم‌ترین هدف بسیج سازندگی خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم بوده و هم‌چنین بحث اشتغال‌زایی یکی دیگر از دغدغه‌های این نهاد است.

جاجیوند بیان کرد: مشکلات اقتصادی در این روزها برای خانواده‌ها زیاد است و با پخش بسته‌های معیشتی نمی‌توان همه مشکلات آن‌ها را حل کرد ولی با این اقدامات حداقل بخش کوچکی از مشکلات خانواده‌ها حل می‌شود.

وی گفت: در این روزها که گروهی از مردم با سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند، رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت با همدلی در کنار آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سازندگی شهرستان پارس آباد بسیج سازندگی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی