Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقویت سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد، گفت: تاریخ ۱۰۰ ساله شهرداری یزد در فیلم «۱۰۰ سال بلدیه» به نمایش گذاشته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ،‌ حامد سلطانی در آیین شروع به فعالیت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید با اشاره به اینکه در دوره جدید این اداره تمامی روابط عمومی های مناطق،‌سازمان ها و معاونت های شهرداری با دستور شهردار شهر میراث جهانی یزد تحت مدیریت این اداره در حال فعالیت هستند اظهار داشت:

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یزد به عنوان سکاندار کارگروه بین الملل و دیپلماسی شهری کمیته روابط عمومی های مجمع کلانشهرهای ایران انتخاب شده تصریح کرد: یزد به مدت یکسال دبیرخانه این کارگروه است و امیدواریم که با حمایت های مجموعه روابط عمومی های استان و شورا و شهرداری،‌ اقدامات خوبی در این دبیرخانه رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد تصریح کرد: قطعا یزد ظرفیت های گسترده ای در حوزه بین الملل و دیپلسماسی شهری دارد و می توان به عنوان یک ظرفیت برای انجام اقدامات خوب در استان از این دبیرخانه استفاده کرد.

سلطانی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این حوزه را پیگیری تولید فیلم 100 سال بلدیه دانست و تصریح کرد: قرارداد شش ماهه این فیلم منعقد شده و انشاالله تا شهریور ماه این فیلم با زیرنویس 5 زبان زنده دنیا تولید می شود.

وی با بیان اینکه فیلم 100 سال بلدیه به کشورهایی که شهرهای آن با یزد خواهرخوانده هستند ارسال می‌شود تصریح کرد: در این فیلم 50 دقیقه‌ای، ‌تاریخ 100 ساله شهرداری یزد به نمایش کشیده می‌شود.

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد از تقویت سامانه 137 شهرداری یزد خبر داد و عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که با افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری و پیگیری مسائل و مشکلاتی که از طریق این سامانه ارائه می‌کنند، ‌دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری را کاهش دهیم.

رسانه‌ها مشکلات شهر را به مسئولان شهرداری انتقال دهند

حمیدرضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد هم در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباط بین شهرداری و شهروندان است و فعالیت این حوزه اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: هرچه که همه همکاران ما زحمت می کشند باید با دستان توانمند کارکنان روابط عمومی به اطلاع شهروندان برسد و بی توجهی به این حوزه،‌ زمینه ای به وجود می آورد که مردم از خدمات شهرداری بی اطلاع بمانند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با تاکید بر اینکه درب مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد باید به روی تمام شهروندان و اصحاب رسانه باز باشد خاطرنشان کرد: ما هر انتقادی که از اصحاب رسانه باشد را با جان و دل می پذیریم.

رحیمدل با بیان اینکه اصحاب رسانه ناظر و چشم بینا در سطح شهر هستند گفت: ‌انتقاد اصحاب رسانه از مسئولان بالی برای ارتقای فعالیت‌ها و خدمات است و باید از آن استقبال کرد.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان دستگاه خدمات‌رسان می‌تواند با دریافت انتقادهایی که از عموم مردم و به ویژه اصحاب رسانه دریافت می‌کند، ‌زمینه بهبود فعالیت‌های خود را فراهم کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با تاکید بر اینکه خبرنگاران در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم که مشکلات و مسائل را به مسئولان اعلام کنند و با گزارش‌های خود زمینه‌ای را فراهم کنند که این مشکلات هرچه سریع‌تر و با کیفیت خوب برطرف شود.

اطلاعیه بانک ملی ایران درباره اطلاع رسانی تراکنش های بانکیوزیر اطلاع رسانی یمن: معادلات تغییر کرد/ همه خاک امارات در تیررس است/ اختصاصیاطلاع رسانی مهمترین مولفه بهبود روابط شرکت با مشتریان است

اطلاع‌رسانی مناسب زمینه افزایش اعتماد مردم به شهرداری را فراهم می‌کند

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد هم در این نشست اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان برای تحولاتی که قرار است در حوزه ارتباطات در شهرداری رخ دهد همراه روابط عمومی شهرداری است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامحسین دشتی رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد که هفته گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد گفت: آقای دشتی اندیشمندی توانمند و دلسوز بودند و خیرات و برکات زیادی برای شهر و استان یزد داشتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه شهرداری یزد در طول چند ماه گذشته تحولات بسیار خوب و شتابانی در حوزه روابط عمومی داشته گفت: این تحولات همچنان ادامه دارد و باید از آن حمایت لازم صورت گیرد.

صالحی تصریح کرد: به عنوان جامعه روابط عمومی استان از شورای شهر و شهرداری می‌خواهیم که در این حوزه بیش از پیش از روابط عمومی حمایت کنند تا زمینه بهبود هرچه بیشتر فعالیت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید تعامل مردم با مجموعه شهرداری افزایش یابد خاطرنشان کرد: ‌شهرداری یک مجموعه خدمات‌رسان و مرتبط با عموم مردم است و در زمینه شکل گیری مناسبات شهرداری نقش مهمی دارد و باید در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی موفقیت بیشتری داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: امیدواریم که شاهد ارتباط و تعامل هرچه بیشتر شهروندان با این نهاد به وسیله حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهرداری باشیم.

روابط‌عمومی و رسانه ظرفیت‌های گردشگری یزد را به جهانیان معرفی کنند

محمدمهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه اگر اطلاع‌رسانی درست در عرصه روابط عمومی و رسانی نبود،‌ مردم هیچ آشنایی با خدمات شهرداری نداشتند اظهار داشت: حیطه وظایف شهرداری بسیار گسترده است و صرفا با مقوله اطلاع‌رسانی است که می‌توان مردم را با این خدمات آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقداماتی که روابط عمومی در مجموعه شهرداری انجام می‌دهد فعالیت‌هایی است که باید مردم برای آشنای با حقوق خود بدانند خاطرنشان کرد: در این عرصه باید دلسوزانه، ‌متعهدانه و سخت‌کوشانه اطلاع‌رسانی را انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی میان مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه‌ها وجود دارد و تداوم این تعامل خوب می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات بسیار خوب دیگری باشد.

نیکونژاد بیان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا علیرغم عدم بهره‌برداری از آثار تاریخی و بناهای تاریخی،‌ به دنبال خلق این آثار هستند و چندین سال است که در حال ساخت و طراحی چنین آثاری هستند و در این عرصه از تکنولوژی جدید بهره گرفته‌اند.

وی گفت: ما در ایران به ویژه در شهر یزد آثار قدیمی و بناهای تاریخی را داریم که نمونه بسیاری از آنها را در هیچ کجای دنیا نیست و گردشگران بسیاری در صورت اطلاع از وجود این آثار، ‌آرزوی دیدن آن را دارند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: تفاوت ما با بسیاری از کشورها این است که ما آثار ارزشمندی را داریم و باید به اطلاع مردم برسانیم که در این زمینه با ضعف روبرو هستیم ولی آن کشورها آثار را ندارند و با خلق آن و اطلاع‌رسانی گسترده گردشگران را به سمت خود می‌کشند.

نیکونژاد افزود: در این زمینه روابط عمومی و امور بین‌الملل نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید حمایت لازم هم از سوی مسئولان برای تحقق اهدافی که در این حوزه دیده شده صورت گیرد.

شهر جهانی یزد همچنان جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری را به دست نیاورده است

فخرالسادات خامسی هامانه هم در این نشست با اشاره به ضرورت افزایش توجه به اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری یزد اظهار داشت: شهر یزد تنها شهر ثبت جهانی شده ایران است و اگر به مقوله ثبت جهانی این شهر به صورت عملی نه صرفا در شعارپرداخته شود، ‌یکی از شهرهای اصلی در حوزه گردشگری می‌شود ولی الان به هر دلیلی جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های رسیدن به جایگاه واقعی شهر جهانی، ‌بحث روابط‌عمومی و ارتباطات بین‌الملل است که چه در بحث خواهرخوانده‌ها و چه در حوزه سازمان‌های جهانی باید ارتباطات خوبی داشته باشیم.

عضو کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه در مدیریت جدید روابط عمومی یزد اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری به ویژه در عرصه بین‌الملل باید برنامه‌ریزی دقیق و حمایت لازم را از روابط عمومی داشته باشیم.

خامسی هامانه با بیان اینکه در شورای شهر هر کاری که در حوزه روابط عمومی،‌رسانه و خبر باشد حمایت لازم از روابط عمومی صورت می گیرد گفت: در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی بین رسانه و روابط عمومی در شهرداری وجود دارد و باید در راستای تقویت آن را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی نسبت به شهرداری به حدی که باید باشد در جامعه وجود ندارد خاطرنشان کرد: الان می بینم که در مجموعه شهرداری تلاش بسیار خوبی در وظایف مختلف صورت می گیرد ولی به دلیل اطلاع رسانی ناکافی،‌مردم از این خدمات اطلاعی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: هنوز بحث روابط عمومی،‌اطلاع رسانی و تقویت در شهرداری یزد جای کار بسیار زیادی دارد و باید بیش از پیش به مردم در این عرصه اطلاع رسانی بیشتری داشته و به ویژه در حوزه جلب مشارکت بیشتر شهروندان باید تلاش کرد.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهر یزد روابط عمومی استان روابط عمومی حوزه گردشگری شهرداری یزد شهرداری یزد هم در این نشست روابط عمومی اطلاع رسانی اصحاب رسانه حمایت لازم فعالیت ها بسیار خوب سال بلدیه ۱۰۰ سال یزد هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند