Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور سه مصوبه اختصاص اعتبار به جمعیت هلال احمر، تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و توفان در استان گلستان و تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب از سد آزاد به سنندج را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصویب هیأت وزیران در نشست ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، مبلغ هفت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای به منظور ترمیم‌بخشی از ذخایر اقلام امدادی زیستی، غذایی و بهداشتی، انبارهای امدادی سراسر کشور، ارتقای سطح آمادگی و افزایش توان پاسخگویی، به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران موظف شد گزارش عملکرد اعتبارات مذکور را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

محمد مخبر امروز دوشنبه مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را امضا و برای اجرا ابلاغ کرد.

ابلاغ مصوبه تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و توفان در شهرستان‌های استان گلستان

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات وارده ناشی از وقوع سیل و توفان در شهرستان‌های استان گلستان را ابلاغ کرد.

هیأت وزیران در نشست ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ ۴۱۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل و توفان در مرداد و شهریور ماه سال جاری در شهرستان‌های استان گلستان، موافقت کرد.

براساس این مصوبه همچنین مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی) بازپرداخت پنج ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت هفت ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ضمانت زنجیره‌ای به منظور جبران خسارات ناشی از سیل و توفان مناطق مسکونی شهرستان‌های استان گلستان پرداخت می‌شود. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد این اعتبارات را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور مدیریت بحران کشور ارسال کنند.

مصوبه تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح سامانه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج ابلاغ شد

هیأت وزیران همچنین در نشست ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، به منظور رفع مشکلات موجود در تأمین آب شرب بهداشتی شهرستان سنندج و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه و نیز با هدف مدیریت خشکسالی و رفع معضل تنش آبی برای تکمیل طرح سامانه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان، مصوب کرد مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اختصاص یابد.

براساس این مصوبه هیأت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبارات یاد شده را هر سه ماه به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

محمد مخبر امروز دوشنبه مصوبه مربوط به اختصاص اعتبار به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را امضا و ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران برنامه و بودجه مدیریت بحران هلال احمر ایران تسهیلات بانکی سیل استان گلستان جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی بودجه مشکلات خشکسالی استان کردستان معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات دولت محمد مخبر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرستان های استان گلستان مدیریت و برنامه ریزی جمعیت هلال احمر برای جبران خسارات تسهیلات بانکی سیل و توفان تخصیص اعتبار هیأت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری‌جهرمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آئین‌نامه‌ای در هیأت وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیأت وزیران امروز با این آئین که به پیشنهاد وزارت کار به هیأت وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیأت وزیران مقرر شد که فعلاً میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 749683

دیگر خبرها

  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد