Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:15:10 GMT

قهرمانی شهداب یزد در لیگ والیبال در اولین سال تاسیس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۷۹۳

تیم والیبال شهداب یزد با شکست دو بر صفر پیکان تهران در فینال لیگ برتر، به عنوان قهرمانی این فصل دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مردان ایران، امروز (دوشنبه) ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به میزبانی سالن فدراسیون  والیبال برگزار شد که در پایان، تیم شهداب یزد موفق شد با حساب ۳ بر یک در مجموع ست شماری، برابر حریف خود پیکان تهران به پیروزی دست و قهرمان این فصل لیگ برتر مردان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

• ست اول: ۲۵ - ۱۹ شهداب یزد

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم شهداب از همان ابتدا با درخشش چپرلی و شهروز در سرویس و اسپک، نبض بازی را در اختیار داشته و ۱۴ - ۱۰ پیش افتادند تا پیکان وادار به تقاضای وقت استراحت شود. شاگردان پیمان اکبری که در دفاع و دریافت سرویس‌های بازیکنان شهداب ناکام بودند، این ست را ۲۵ - ۱۹ واگذار کردند.

• ست دوم: ۲۰ - ۲۵ پیکان تهران

دو تیم در آغاز این ست عملکرد پایاپایی داشتند و تا امتیاز ۱۲ مساوی پیش رفتند اما در ادامه پیکان با درخشش پوریا فیاضی برای اولین بار در این بازی با دو اختلاف پیش افتاد تا طلوع‌کیان در امتیاز ۱۲-۱۴ به سود پیکان، برای شهداب تقاضای وقت استراحت کند. البته شهداب نتوانست اختلاف ایجاد شده را جبران کند و نهایتا شاگردان پیمان اکبری ۲۳-۲۵ پیروز ست دوم بازی شدند.

• ست سوم: ۲۵ - ۱۷ شهداب یزد

با شروع ست سوم بار دیگر این تیم شهداب بود که با عملکردی بهتر در سرویس دریافت اول را در زمین پیکان با مشکل مواجه کرد تا ۱۴-۹ از حریف خود پیش بیفتد. پیمان اکبری در این ست از عملکرد بازیکنان خود راضی نبود. با بدتر شدن دریافت‌ها در زمین پیکان، شهداب ۲۰-۱۳ از حریف خود پیشی گرفت. این ست نهایتا ۲۵-۱۷ به سود شهداب پایان یافت تا بازی در مجموع ست شماری، دو بر یک به سود شهداب شود.

• ست چهارم: ۲۵ - ۱۸ شهداب یزد

در این ست ستاره بی چون و چرای زمین، امین اسماعیل‌نژاد، قدرتی‌زن شهداب بود. او با درخشش در خط سرویس شهداب را در همان ابتدای کار ۵-۱ پیش انداخت تا پیکان تقاضای وقت استراحت کند. در ادامه بازی نیز شاگردان طلوع‌کیان عملکرد خوب خود را حفظ کردند تا نهایتا ۲۵-۱۸ برنده این ست شده و در مجموع ست شماری، ۳ بر یک برنده این بازی شوند.

فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه بازی برگزار شد که تیم شهداب یزد بازی اول فینال را ۳ بر صفر و بازی دوم فینال را ۳ بر یک برد تا در مجموع، دو بر صفر برنده سری فینال شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان لیگ والیبال والیبال والیبال ایران شهداب یزد مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی تیم شهداب شهداب یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی با برگزاری دیدارهای فینال به پایان رسید. در مهم‌ترین دیدارهای برگزارشده دانیال سهرابی، دارنده مدال طلای امیدهای جهان و برنز بازی‌های آسیایی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم مقابل علی دارابی با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و به عنوان قهرمانی دست یافت.

در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم نیز کشتکار با نتیجه شش بر چهار از سد کارن اصلانیان دارنده ۳ برنز اروپا از ارمنستان گذشت.

در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم نیز شاهین بداغی با نتیجه سنگین ۱۲ بر یک مقابل اشکان سعادتی‌فر تن به شکست داد.

نتایج دیدارهای فینال ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: حسین بیژنی ۲ - محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم: کارن اصلانیان (ارمنستان) ۴ - محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ - علی دارابی یک

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی یک - اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ - هایک خلویان (ارمنستان) یک

کد خبر 6088735 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد