Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ احمد ساکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۹۷ درصد پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا منجر به کشف شده است.‏

وی با اشاره به عملکرد ۱۱ ماهه امسال نیروی انتظامی این شهرستان، از افزایش ۳۸ درصدی کشف سرقت و همچنین افزایش ۱۷۱ درصدی کشف قتل نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آن را موفقیت بزرگی برای پلیس ملایر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: امسال یک‌هزار و ۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرهنگ ساکی به کاهش ۴۰ درصدی نزاع فردی و افزایش ۱۲۸ درصدی دستگیری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد:در مدت یاد شده یک هزار و ۸۵۰ معتاد دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده شدند که در مقایسه با سال قبل، شاهد افزایش ۳۲ درصدی دستگیری معتادان بودیم.

‎‎وی با بیان اینکه در این مدت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مبالغ کلاهبرداری شده توسط پلیس فتا عودت داده شده است، ادامه داد: امسال با تلاش پلیس یک‌هزار و ۲۵۹ نفر در این شهرستان دستگیر شدتد که نسبت به مدت مشابه ۱۹ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

فرمانده انتظامی ملایر افزایش ۳۰ درصدی دستگیری‌های انواع مواد مخدر، ‎‎افزایش ۶۴ درصدی کشفیات سیگار قاچاق و افزایش ۶۷ درصدی تعداد دستگیری‌ها در این رابطه را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد.

سرهنگ ساکی گفت: با هوشیاری پلیس یک فقره پرونده اختلاس در دستگاه‌ها مربوط به دستگاه دولتی به مبلغ ۲۳۱ میلیون تومان ‎‎و همچنین یک فقره پرونده رباخواری به مبلغ ۱۷۴ میلیون تومان کشف شد.

وی همچنین تعداد پرونده‌های قضایی تشکیل شده در ۱۱ ماهه امسال را ۲۵۰ فقره و ارزش ریالی آن را بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۱۰ ‏‏میلیون تومان عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

‎‎فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: در این مدت انتقادات از نیروی انتظامی هشت درصد کاهش و رضایت‌مندی از عملکرد نیروی انتظامی، ۴۹ درصدی افزایش داشت.

سرهنگ ساکی در ادامه تعامل مجموعه انتظامی این شهرستان با رسانه‌ها را، یک رویکرد بی‌بدیل در افزایش مشارکت عمومی و ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و افزود: بدون شک امنیت پایدار با مشارکت و همکاری آحاد افراد جامعه محقق می‌شود و خبرنگاران حلقه اتصال پلیس با مردم، بازوی توانمند فرهنگ‌سازی پلیس و پیشگامان تولید امنیت ایجابی در این ماموریت راهبردی هستند.

وی همچنین به سازش ۵۲ درصدی پرونده‌های قضایی ارجاعی به واحدهای مشاوره پلیس در کلانتری‌های شهری اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز طی مدت ۱۱ ماهه بالغ بر ۷۰۰ فقره گزارش‌های خبری توسط اصحاب رسانه بازنشر شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: بیش از ۲ هزار تماس از ابتدای سال‌جاری تاکنون با دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر ثبت شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال، از کشف بیش از ۸۰ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک طی ۲ هفته گذشته خبر داد و گفت: مرتکبین حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست از زحمات یکساله خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر تقدیر شد.

برچسب‌ها مواد مخدر ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق کشفیات فرمانده انتظامی ملایر نسبت به مدت مشابه نیروی انتظامی میلیون تومان درصد افزایش سرهنگ ساکی سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی  شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

 رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام