Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی اصفهان، امروز با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون این رشته در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و علیرضا بوژمهرانی با کسب ۲۵ رای موافق از مجموع ۳۱ رای اعضای مجمع برای چهار سال آینده، ریاست این هیات را برعهده گرفت.

رسول داوری، دیگر نامزد انتخابات این مجمع ۶ رای اعضاء را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زهرا مُدرسی، ابراهیم درستکار و محمد صفدریان نیز به ترتیب بعنوان نایب رییس، خزانه‌دار و کارشناس خُبره هیات انتخاب شدند و سیامک استکی و فرناز اعرابی نیز با رای مجمع، عضویت در هیات رییسه کوه‌نوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان را بدست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت: بیشتر اعضاء مجمع در انتخابات گذشته که حدود چهار ماه پیش برگزار شد رای ممتنع دادند و انتخابات به امروز موکول شد.

به گفته سیدمحمد طباطبایی امروز خِرد جمعی بر مجامع هیات‌های ورزشی استان حاکم است و این اداره کل هم هرگونه همکاری و هم‌افزایی را با هیات‌ها در دوره چهار ساله مسئولیت آن‌ها خواهد داشت.

مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان، امروز در صحت کامل و با رعایت کلیه قوانین و قواعد لازم برگزار شد.

او می‌گوید به‌تقریب اهداف و برنامه‌های ۲ نامزد انتخابات هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان شبیه و نزدیک به هم بود و در راستای اهداف و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار داشت.

ظرفیت‌های خوبی برای ورزش کوهنوردی در استان اصفهان وجود دارد و اهداف و سیاست‌های کلان، زیرساخت‌ها و اخلاق مداری در رشته‌های ورزشی همگانی، هنگامی نهادینه خواهد شد که همه اعضا، همراهی لازم را با این برنامه‌ها داشته باشند.

طباطبایی گفت: سه مولفه جمعیت، اقتصاد و محیط زیست برای توسعه پایدار در این استان وجود دارد که باید برای استفاده صحیح از آن‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مدیرکل ورزش و جواناناستان اصفهان گفت: امیدواریم که این هیات به چشم‌اندازی که در برنامه چهارساله خود ترسیم کرده است با موفقیت دست پیدا کند.

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

حدود ۴۵ باشگاه تحت پوشش هیات کوهنوردی استان اصفهان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی کوهنوردی ورزش و جوانان صعود های ورزشی ورزشی استان هیات کوهنوردی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه

علی فرامرزی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: حرکت فرهنگی ورزشی صعود به بام ریگان به مدت دو روز از سوی یک تیم ۱۰ نفره انجام شد.

وی توجه به ورزش از سوی همه آحاد جامعه را از جمله اهداف این حرکت دانست و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که ترویج ورزش همگانی را ضروری می‌دانند و با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی ورزش روح و جسم است، هدف ما این است علاوه بر صعود به قله‌های شهرستانی که سلامت روح و جسم را نیز به همراه دارد در خود ما صعود معرفت، انسانیت و کمال حاصل شود.

فرامرزی تصریح کرد: بعد سلامت جسم در گروهی از افراد مورد غفلت واقع شده است که ما امیدواریم این نوع حرکات، سبب ترویج و تشویق آحاد ملت به ویژه نسل جوان ما در بعد اهمیت به سلامت و ورزش باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های کوهنوردی دیگری نیز با همکاری هئیت کوهنوردی شهرستان ریگان در سایر ارتفاعات ریگان و استان از سوی خادمیاران رضوی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد