Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی مطلق بعدازظهر دوشنبه در نشست ستاد سفر شهرستان بویراحمد افزود: زیبا سازی و پاکسازی شهر یاسوج ضروری است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید آمادگی کامل برای موارد پیش بینی نشده را در ایام نوروز داشته باشند، گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز موظف به پاکسازی ورودی شهرهای شهرستان بویراحمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی مطلق تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان بویراحمد ظرفیت‌های مطلوب و گردشگر پذیری دارد که در کنار فرهنگ مهمان نوازی که مردم دارند شرایط را برای سفرهای نوروزی به این شهرستان مهیا کرده است.

وی افزود: سفرهای نوروزی در شهرستان بویراحمد تابع دستورهای ستاد استانی است و اگر مسافران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، هیچ خدماتی به آنها داده نخواهد شد و سفرها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

مهدوی مطلق تاکید کرد: مسافران حتماً باید دز دوم واکسن را دریافت کرده باشند و کسانی که واکسن نزده و به استان مسافرت می‌کنند، جریمه می‌شوند.

کد خبر 5447092

منبع: مهر

کلیدواژه: میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد فرمانداری بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • ۵٫۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است