Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندر مازندران در این مراسم بر ضرورت آموزش دهیاران جهت پیشبرد مسائل توسعه ای در روستاها تاکید و خاطرنشان ساخت: دهیاران می بایست توجه بیشتری به مشکلات زیرساختی در روستاها داشته باشند تا شاهد جبران عقب ماندگی ها باشیم.

وی برنامه ریزی، راهبری و انتظام بخشی به نیروهای فعال در حوزه های روستایی را بسیار مهم خواند و گفت: اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری باید ظرفیت ها و مزیت های روستاها را شناسایی و در راستای توسعه اقتصادی، معیشت و اشتغال در این مناطق اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار، مناطق روستایی را در مازندارن یک ظرفیت ویژه عنوان کرد و بر بالفعل کردن توانمندی های بالقوه روستاها تاکید نمود.

علی اصغر احمدی پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بود. وی سابقه فعالیت به عنوان معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران را هم در کارنامه دارد.

پیش از این محمدرضا غلامی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران بود که در این مراسم با اهداء لوح سپاس از زحماتش در دوره مسئولیت در این اداره کل قدردانی شد.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور استانداری مازندران توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور استانداری مازندران توسعه روستایی سازمان مدیریت بحران کشور استانداری مازندران توسعه روستایی استانداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد