Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:33:44 GMT

دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۱۰۵۰

دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف قرچک ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اینکه از بروز بحران شدیدتر کرونا جلوگیری شود، لازم است رعایت شیوه‌نامه‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بیش از پیش رعایت شده و تزریق دوز سوم واکسن نیز انجام شود.

وی افزود: از کادر بهداشت و درمان و خانواده‌های پزشکان، پرستاران و تمامی دست‌اندرکاران مقابله با بیماری کرونا تقدیر می‌کنیم که در طول یکسال گذشته با تمام صبر و توان پای کار بودند و برای حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری قرچک بیان داشت: تزریق سه دوز واکسن مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کروناست، چرا که با گذشت مدت زمان زیاد از تزریق دوز دوم، زمینه ابتلاء به ویروس در افراد بیشتر می‌شود، بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت گروه‌های فعال فرهنگی اجتماعی و تریبون‌ها برای ایجاد پویش تشویق مردم به واکسیناسیون نوبت سوم استفاده شود.

فاتحی نژاد گفت: تمهیدات لازم ستاد مدیریت بیماری کرونا برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شود و همچنین با توجه به ایام پایانی سال و انجام آئین زیارت قبور و زیارت بقاع متبرکه، اداره اوقاف و امور خیریه بایستی نسبت به انجام تمهیدات لازم برای رعایت ضوابط و همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی اقدام کند.

وی گفت: شهرستان برای سفرهای نوروزی، رعایت شیوه‌نامه‌ها در سیستم حمل‌ونقل، اسکان مسافران در هتل‌ها و مهمانسراهای دارای مجوز، انجام کمک‌های مؤمنانه و نظارت بر صنوف مطابق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت و دریافت کد هوشمند نشان سلامت برای اصناف ضروری است و همچنین فعالیت مدارس مطابق دستورالعمل کشوری و استانی باید پیش برود و طوری عمل کنیم که بیش از این به سیستم تعلیم و تربیت خسارت وارد نشود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: با شیوع ویروس کرونا، موضوع سلامت روان مردم دچار آسیب شد؛ در حال حاضر با توجه به بهتر شدن شرایط فرصت مناسبی است برای پیشگیری از اختلالات روانی خانوده‌ها، ارائه مشاوره‌های لازم از سوی شبکه داشت و درمان، بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در سطح گسترده انجام شود و ادارات برای ایام نوروز در آماده‌باش کامل باشند و مردم نیز با رعایت پروتکل‌ها و عدم سفر به مناطق قرمز و نارنجی موجب شوند تا مجدد وارد بحران جدید نشویم.

کد خبر 5447107

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری قرچک ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفر استانی شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان جهاد تبیین گرد و غبار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد