Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با ابراز خرسندی از قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال گفت این موفقیت با تمرین و تاکتیک‌پذیری شاگردانش به دست آمده است. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: برای نخستین بار در لیگ برتر تیمی که در نیم‌فصل نخست هشتم شده بود به‌عنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرینی این پیروزی از قطاب یزد نیز برای هواداران ما بهتر و شیرین‌تر است.

سرمربی تیم والیبال شهداب ادامه داد: بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و سختی تمرینات را تحمل کردند. آنها در نهایت مزد زحمات خود را گرفتند.

طلوع‌کیان خاطر نشان کرد: پیکان تیم بسیار باتجربه‌ای است که کادر فنی بسیار خوبی دارد. آنها در بازی مقابل ما بیش از 10 ترکیب مختلف را مورد آزمایش قرار دادند، ولی تمرین و تاکتیک‌پذیری باعث موفقیت ما شد.

لیگ برتر والیبال| شهداب یزد؛ آقای جدید والیبال ایران/ قهرمانی کویرنشینان در تهران

 

وی تصریح کرد: ابزار یک مربی، بازیکنان او هستند. مربی اگر ابزار لازم را در اختیار نداشته باشد موفق نخواهد شد. ما قهرمان لیگ برتر شدیم و مدیران تیم قطعاً به این نکته آگاه هستند که حفظ این پیروزی و این قهرمانی بسیار سخت و دشوارتر است. شهداب در شرایطی قهرمان شد که بسیاری از تیم‌های مدعی مثل ارومیه تا کنون به عنوان قهرمانی نرسیده‌اند.

طلوع‌کیان یادآور شد: ما با این قهرمانی نشان دادیم که مربیان جوان، آگاهی و اطلاعات لازم را دارند و از پس مسئولیت بر می‌آیند.

وی در مورد حضور تیمش در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم. باید ملی فکر کنیم، چون شهداب نماینده ایران در این مسابقات است. خوشحالم که تیم شهداب خوراک خوبی به تیم ملی داد و باید در کنار تیم ملی از این تیم نیز حمایت شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال طلوع کیان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که مسئولان پرسپولیس و اوسمار مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را از چند روز پیش آغاز کرده بودند، شکست مقابل آلومینیوم و حذف از جام حذفی، موجی از انتقادات را علیه اوسمار و نوع تعویض‌های این مربی به راه انداخته و این مربی برزیلی را وارد برهه‌ای حساس کرده است.

پرسپولیسی‌ها در وضعیتی که استقلال از جام حذفی کنار رفته بود و سپاهان نیز روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، امید زیادی به قهرمانی جام حذفی داشتند، اما شکست دوباره اوسمار مقابل مجتبی حسینی در اراک، فعلاً یک جام را از پرسپولیس گرفته و در این شرایط همه نگاه‌ها به دیدار پیش‌روی سرخپوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر است. مسابقه‌ای که می‌تواند تا حد زیادی تکلیف پرسپولیس در لیگ برتر را نیز مشخص کند و توقف در این مسابقه، شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر نیز تمام شود.

اوسمار که با نتایج خوب خود در لیگ برتر تا حد زیادی اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را جلب کرده بود، با حذف در جام حذفی حاشیه امنیت خود در پرسپولیس را از دست داده و حالا به هر قیمیتی که شده باید تمام بازی‌های لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. هرچند در این صورت نیز سرخ‌ها برای قهرمانی بازهم نیاز به توقف استقلال دارند، اما برد در بازی‌های باقی‌مانده می‌تواند اعتماد هواداران و باشگاه پرسپولیس را به اوسمار برگرداند و تمدید قرارداد با این مربی نهایی شود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار حداقل روی یکی از جام‌های فصل جاری حساب کرده و عملکرد این مربی در هفته‌های پیش رو و خصوصاً دیدار با سپاهان، نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت این مربی برزیلی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که این روز‌ها پرسپولیس به مالکان جدید خود واگذار شده و این مالکان به دنبال حضور قدرتمند در فصل آینده خواهند بود. این مسابقه می‌تواند نقطه‌ای برای بازگشت دوباره اوسمار به جاده خوشبختی باشد یا شاید پایانی بر رؤیای قهرمانی مربی برزیلی.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند