Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در گروه مردان، امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه با حضور تکواندوکارانی از افغانستان، آذربایجان، هند، ایران، ژاپن، صربستان، تایلند، ترکیه و ازبکستان در خانه تکواندو برگزار شد که در نهایت مردان ایران توانستند با کسب ۳ نشان طلا و یک برنز برای دومین دوره متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه با کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. ازبکستان با ۲ نقره و ۲ برنز سوم شد و آذربایجان با ۲ نقره و یک برنز در جایگاه چهارم ایستاد.

برترین‌های این دوره از رقابت‌ها: فنی‌ترین تکواندوکار: علی کان اوزکان (ترکیه) بهترین مربی: پیام خانلرخانی (ایران) بهترین سرپرست: یانگ کیون شین (تایلند) بهترین داور: اسلام مورسی (مصر) و عبدالرضا بهاری (ایران) جام اخلاق: ژاپن

بیشتر بخوانید

پاراتکواندوکاران ازبکستان قهرمان جام ریاست فدراسیون جهانی شدند اسامی مدال آوران این دوره از رقابت‌ها به شرح ذیل است:

وزن ۵۸ - کیلوگرم – کلاس K ۴۴:

مقام اول:علی کان اوزکان (ترکیه) مقام دوم:صابر زینالو (جمهوری آذربایجان) مقام سوم:تانوا کاینخام (تایلند) وسنجاربک مهتارو (ازبکستان)

وزن ۶۳ - کیلوگرم – کلاس K ۴۴:

مقام اول:سجاد جوانبخت (ایران) مقام دوم:زخردین توخیدوف (ازبکستان) مقام سوم:میکل آکای (ترکیه) و کودرات حیدروف (ازبکستان)

وزن ۷۰ - کیلوگرم – کلاس K ۴۴:

مقام اول:مهدی پور رهنما (ایران) مقام دوم:امام الدین خلیلوف (آذربایجان) مقام سوم: جواخیر علی کلو (ازبکستان) وفتح چلیک (ترکیه)

وزن ۸۰ - کیلوگرم – کلاس K ۴۴:

مقام اول:علیرضا بخت (ایران) مقام دوم:اسدبک توشتمیروف (ازبکستا ن) مقام سوم:نیکلای اسپا جیگ (صربستان) وابوالفض ابوذرلی (جمهوری آذربایجان)

وزن ۸۰ + کیلوگرم – کلاس K ۴۴:

مقام اول:مهمت ساراک (ترکیه) مقام دوم:چی کارا ایتو (ژاپن) مقام سوم:سینا نوری (ایران) و بحارت کومار (هند) باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی پاراتکواندو کلاس K ۴۴ مقام اول مقام دوم مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم، چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

سعید احمدعباسی در پایان بازی با ازبکستان به عنوان بهترین بازی زمین انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه