Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ دیروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، صعود قیمت ها را تجربه کرد و سکه امامی پس از مدت ها به میانه کانا ۱۲ میلیون تومان رسید. امروز با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار و همچنین کاهش انس جهانی انتظار می رفت که قیمت طلا و سکه نیز با کاهش همراه باشد که این اتفاق نیفتاد.

سکه امامی در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۲میلیون و ۵۴۴ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به دیروز تغییر محسوسی (کاهش ۹هزار تومانی) را تجربه نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم سکه نیز با ۱۵۰هزارتومان افزایش، ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومان قیمت خورده است. در حالی که این سکه روز گذشته ۷میلیون و ۲۰۰هزارتومان قیمت خورده بود.

همچنین ربع سکه در قیمت ۴میلیون و ۱۵۰هزارتومان معامله می‌شود. در آخرین معاملات روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ۱۳۰هزارتومان معامله می‌شد و حدود ۲۰هزارتومان افزایش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۴۴۵هزارتومان قیمت خورده است و تغییرات چندانی را تجربه نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات سکه امامی  ۳۷۵هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و ۲۸۴هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۳۰هزارتومان و سکه یک گرمی، ۹۴۹هزارتومان حباب دارد.

افزایش قیمت‌های امروز در بازار طلا و سکه درحالی بود که اونس جهانی امروز کاهش قیمت داشت و دلار آزاد نیز تقریبا تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشت. دلیل این بی‌توجهی طلا به عوامل تاثیرگذار در قیمت آن را می‌توان به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و همچنین بالا رفتن تقاضا برای طلا و سکه دانست. افزایش حباب سکه که عنصر اصل آن نیز تقاضا است این موضوع را تایید می‌کند.

اخبار مرتبط ۲۰:۴۰:۴۸ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۳ اسفند / طلا به صعود خود ادامه می دهد؟ ۱۹:۳۶:۴۴ ​پیش بینی قیمت طلا و سکه برای اول اسفند/ افسار قیمت به دست دلار افتاد! ۱۹:۵۲:۵۱ پیش بینی قیمت طلا برای ۲۲ اسفند/ دلار طلا را پایین می‌کشد؟ ۱۹:۵۱:۲۳ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۹ اسفند/ چرا قیمت سکه پایین نیامد؟ ۱۹:۱۴:۳۰ ​پیش بینی قیمت طلا برای ۱۷ اسفند / سکه وارد کانال ۱۲میلیون تومان شد ۱۹:۴۰:۰۲ پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۶ اسفند/ کاهش قیمت‌ ها ادامه دارد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو دلار سکه طلا بازار طلا بازار سکه بازار طلا و سکه بازار سکه و طلا پیش بینی قیمت طلا و سکه سکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟