Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز در دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد مقابل پیکان به پیروزی رسید تا برای نخستین بار قهرمان لیگ ایران شود. علیرضا طلوع‌کیان پس از کسب این قهرمانی اظهار کرد: برای نخستین‌بار است که چنین اتفاقی در لیگ والیبال رخ داده است. به خاطر ندارم تیمی در نیم‌فصل اول هشتم جدول باشد ولی در خاتمه روی سکوی قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهداب یزد برای اولین‌بار چنین اتفاقی را رقم زد. شیرینی این قهرمانی از باقلوا و قطاب یزد برای هواداران تیم شیرین‌تر است؛ نوش جانشان. بازیکنان بسیار زحمت کشیدند و من کمترین سهم را داشتم.

وی افزود: مزد تلاش، خودباوری و ازخودگذشتی خود را گرفتیم. پیکان تیم پرافتخاری است و به راحتی باج نمی‌دهد. این تیم با کادرفنی بسیار خوب و باتجربه‌ای که داشت، با بیش از ۱۰ ترکیب متفاوت بازی کرد. اما برای هر ترکیب این تیم برنامه داشتیم. حتی تمام اتفاقات را با بازیکنان‌مان پیش‌بینی می‌کردیم. موفقیت تیم ما به دلیل همدلی و اتکا بر تاکتیک‌ها بود. اگر مربی ابزار لازم را در اختیار نداشته‌باشد، کاری از پیش نخواهد برد. خوشبختانه دست من برای تعویض و انتخاب بازیکنان باز بود.

طلوع‌کیان خاطرنشان کرد: استان یزد برای نخستین‌بار صاحب طلای لیگ برتر والیبال شده و باید به دنبال حفظ این قهرمانی باشد. به دست آوردن قهرمانی یک بخش کار است ولی نگهداری و حفظ قهرمانی به‌مراتب سخت‌تر است. در حالی قهرمان شدیم که برخی استان‌های والیبال‌خیز مثل آذربایجان غربی و گلستان هنوز قهرمان لیگ برتر نشده‌اند. قطعا مسئولان والیبالی استان یزد متوجه هستند که چه اتفاقی برای شهرشان رخ داده است.

وی گفت: امروز تولد حضرت‌ علی‌اکبر (ع) و روز جوان بود و به همه نشان دادیم که یک سرمربی جوان می‌تواند موفق شود. مدیرعامل شهداب کمتر از ۲۵ سال دارد و یک مدیر جوان است. یک تشکر ویژه دیگر از همسرم دارم. تمام برنامه بدن‌سازی تیم از سوی همسرم برنامه‌ریزی شد. این سومین بار است که از همسرم برنامه بدن‌سازی می‌گیرم که خودش ملی‌پوش بوده است. حاصل زحمات او را می‌توان در بدن‌سازی بازیکنان شهداب یزد دید.

سرمربی تیم شهداب یزد اظهار کرد: واقعیت این است که زور ما به پیکان می‌رسید. پیکان بازیکنان باتجربه و شایسته‌ای داشت و در لحظاتی که تیم شهداب می‌لنگید به دلیل بی‌تجربگی و عدم حضور در فینال بود. ولی روز اولی که وارد کادرفنی شهداب شدم، به بچه‌ها گفتم که به دنبال حضور در فینال هستیم. پیکان تیم کوچکی نیست و ۱۲ عنوان قهرمانی دارد ولی نمی‌خواستیم به سیزدهمین قهرمانی برسد.

وی درباره حضور تیمش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: باشگاه شهداب برای حضور در این رقابت‌ها برنامه خاص دارد. فدراسیون هم به ما کمک می‌کند. باید ملی فکر کنیم چون شهداب نماینده والیبال کشورمان است و کار بسیار سختی در پیش دارد. از طرف دیگر همه جوانان شهداب خود را نشان دادند و خوراک خوبی به تیم ملی والیبال ایران داده شد و آن‌ها می‌توانند در تیم ملی بدرخشند. از حالا به بعد باید به فکر تیم ملی باشیم. هم تیم شهداب یزد به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های کشور و هم تیم ملی ایران باید حمایت شوند. باید گذشت داشته باشیم و سختی‌ها را تحمل کنیم.

برچسب‌ها لیگ برتر والیبال علیرضا طلوع کیان جام باشگاه‌ های آسیا والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال علیرضا طلوع کیان جام باشگاه های آسیا لیگ برتر والیبال علیرضا طلوع کیان جام باشگاه های آسیا والیبال شهداب یزد تیم شهداب شهداب یزد طلوع کیان لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران