Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تیم هندبال دختران ایران پس از برگزاری دو دیدار پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب سهمیه جهانی شد.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا امروز با مقام دومی ایران به پایان رسید.

دختران هندبال ایران برابر ازبکستان و تایلند به برتری دست یافته و مقابل  قزاقستان شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از برگزاری ۲ دیدار باقی مانده امروز، تیم دختران ایران پس از هند نایب قهرمان شد و قزاقستان نیز در رده سوم قرار گرفت.

سیدمحمد پولادگر معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب نشان تاریخی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و صعود به رقابتهای جهانی را تبریک گفت.

در بخش از پیام پولادگر آمده است:

بسیار خرسندم که در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، تیم ملی دختران هندبال موفق شد در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال آسیا فصل جدیدی را در این رشته هیجان انگیز و جذاب گشوده و با کسب مقام نایب قهرمانی و صعود به رقابتهای جهانی تاریخ سازی کرد.

بعد از حضور تیم ملی پسران در جمع چهار تیم برتر آسیا و راهیابی به رقابتهای قهرمانی جهان، اینک دختران شایسته هندبال کشورمان در تداوم موفقیت های ملی پوشان این رشته، موفق شدند با پیروزی های ارزشمند خود گوشه‌ای از استعداد و پتانسیل بالای خود را در سطح آسیا نشان دهند.

این موفقیت‌های ادامه دار بی تردید نشان از برنامه ریزی اصولی مسئولین فدراسیون و عزم راسخ تک تک ملی پوشان شایسته تیم ملی هندبال دارد.

اینجانب به یکایک اعضاء، کادر فنی و همچنین مسئولین فدراسیون هندبال این موفقیت را تبریک گفته و صمیمانه آرزوی سربلندی و افتخارآفرینی های بیش از پیش شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در پیامی جداگانه موفقیت تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران و راهیابی به رقابت های جهانی را تبریک گفت و نوشت:

درخشش دختران ورزشکار ایران در رویدادهای عرصه بین المللی ورزش، نشانهای از اعتلای نقش تاریخ سازی بانوان ایران اسلامی است.

خدا را شاکرم که در استمرار موفقیت های دختران ورزشکار ایران، تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران در مسابقات کسب سهمیه جهانی و با حضور در میدان رقابت، توانمندی های هندبال بانوان کشور در مقابل هند، تایلند و ازبکستان رخ نمایی نمود ‌و سهمیه رقابت های جهانی را در این رده سنی برای هندبال بانوان ایران به ارمغان آوردند.

راهیابی تیم ملی بزرگسالان به رقابت های جهانی و کسب جواز رقابت های جهانی توسط تیم ملی جوانان، نوید بخش روزهای بالندگی هندبال بانوان کشور در رویدادهای سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

این موفقیت ها را شایسته تقدیر می دانم و راهیابی تیم ملی هندبال بانوان جوانان به رقابت های جهانی را به مسئولان فدراسیون ، کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم.

از خداوند متعال سلامتی جامعه ورزش و سربلندی ورزشکاران غیور ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ را آرزومندم.

برچسب‌ها تیم ملی هندبال وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر تیم ملی هندبال وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر وزارت ورزش و جوانان رقابت های جهانی قهرمانی جوانان تیم ملی هندبال هندبال بانوان بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر

نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و رشد و توسعه صنعت کشور را مرهون تلاش‌های این قشر دانست. متن پیام مدیرعامل شرکت کروز به این شرح است:
پشتیبانی از قشر زحمتکش و فداکار کارگر، هواداری از کار و سرمایه مردم و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است. کسی تردید ندارد که صحنه‌گردان اصلی اقتصاد ایران شما کارگران هستید.
اگر امروز گروه صنعتی کروز، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع قطعه‌سازی می‌افزاید، این مهم مرهون ذهن پرتوان و تعهد فرد فرد کارگران این گروه است.
بار دیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شما عزیزان که نقش مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی ایفا می‌کنید برای تمامی شما از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد