Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@15:26:01 GMT

ضعیت عمومی آیت‌الله علوی‌گرگانی چندان مساعد نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۱۵۸۶

ضعیت عمومی آیت‌الله علوی‌گرگانی چندان مساعد نیست

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم ، ‌بهرام عین‌اللهی در حاشیه عیادت از آیت الله علوی گرگانی در قم، اظهار داشت: از جمعه بیماری قلبی آیت الله علوی گرگانی، وخامت یافته و در بخش ویژه بیمارستانی در قم بستری است. وضعیت خدمات ارائه شده به ایشان را بررسی کردیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم اما پزشکان نهایت سعی و تلاش خود را کرده و تمام اقدامات درمانی لازم را برای ایشان انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت گفت: باتوجه به بستری شدن آیت الله علوی گرگانی و نیز نگرانی مقام معظم رهبری، بنده ماموریت یافتم که از ایشان در یکی از بیمارستانهای قم عیادت کنم. 

وی افزود: در ایام مبارک شعبان از مردم ایران می خواهیم برای بهبودی آیت‌الله علوی گرگانی که وضعیت عمومی ایشان، چندان مساعد نیست، دعا کنند. 

وزیر بهداشت همچنین در خصوص حوادث چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخر سال که یک رسم قدیمی است را می توان به شکل آرام و با وضعیت مناسب برگزار کرد اما هرسال مواد محترقه، منفجره و خطرناک باعث ایجاد ضایعه برای خیلی از افراد می شود. در همه موارد اینطور نیست که افرادی که اقدام به استفاده از مواد محترقه و منفجره می کنند، دچار صدمه شوند بلکه می بینیم که عابران پیاده و افراد بی گناه، دچار حادثه می شوند.

عین اللهی یادآور شد: بر اساس تجربه سالهای فراوان فعالیت در حوزه چشم پزشکی، با مصدومانی روبرو بودیم که عابر پیاده بوده اند و انفجار باعث پرتاب ترکش هایی به سوی افراد و سوختگی و صدمه به اعضای مختلف بدن می شود. 

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که در چهارشنبه آخرسال، مراعات کنند و از مواد محترقه و منفجره قاچاقی و غیراستاندارد که در خیابانها به فروش می رسد، استفاده نکنند. عجیب است که یک کودک که دوست دارد صحنه های آتش بازی را ببیند، طعمه سوختگی و صدمه می شود./تسنیم

انتهای پیام/ش

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت آیت الله علوی گرگانی آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه