Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به انتشار خبری از ناحیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اعلام جرم علیه تعدادی از مدیران سابق آن وزارتخانه، اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در این جلسه شورای عالی قضایی اظهار کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران به منظور نظارت بر بازار و کمک به دولت در تنظیم بازار، گشت‌های مشترک را با حضور دستگاه‌های متولی و معاونان دادستان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گشت‌ها در حال حاضر در کلیه نواحی شهر تهران فعال هستند، گفت: صرفا در یک فقره از این گشت‌ها، دو انبار که حدود ۱۵۰ تن برنج را نگهداری می‌کردند با تخلفات عدم اعلام موجودی انبار، گرانفروشی، احتکار و تخلف، پلمپ شدند که به منظور تنظیم بازار، باهماهنگی دستگاه‌های زیربط شروع به عرضه این برنج‌ها با قیمت مصوب کرده‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران از تنظیم چندین مصوبه در جریان بازدید هفته گذشته خود از انبار‌های عمومی و گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در همان روزی که این بازدید صورت گرفت، ۱۷ تن مواد اشتعال‌زا و خطرناک که در انبار‌های عمومی و گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) نگهداری می‌شدند، به سمت محل مناسبی بارگیری شدند.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان اموال تملیکی فاقد انبار در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) بود، به منظور تعیین تکلیف سریع کالا‌های متروکه مصوب شد که دو انبار توسط سازمان انبار عمومی به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه در این بازدید مصوب شد حداکثر ظرف مدت دو ماه تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، گمرک نسبت به تحویل کالا‌های متروکه مستقر در انبار‌های عمومی و گمرکات فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کند، افزود: همچنین مقرر گردید که سازمان اموال تملیکی نیز ظرف مدت ۳ ماه نسبت به تعیین تکلیف کلیه کالا‌های متروکه اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به انتشار خبری از ناحیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اعلام جرم علیه تعدادی از مدیران سابق آن وزارتخانه، اظهار کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی صالحی شورای عالی قضایی دادستان عمومی و انقلاب تنظیم بازار وزارت کار دادستان عمومی و انقلاب تهران فرودگاه امام خمینی کار و رفاه اجتماعی مدیران سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد