Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: آماده انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ورزشی و فرهنگی با تیپ زرهی 316 قهرمان همدان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با سرهنگ جعفر رشنو، جانشین تیپ 316 زرهی قهرمان همدان که با مسئول تربیت‌بدنی تیپ و معاون ورزشی و مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف دارای توانمندی‌های متعددی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه لازمه توانمندی و روحیه دفاعی و نظامی انجام فعالیت‌های ورزشی برای حفظ آمادگی است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه در خصوص تربیت مربیانی توانمند در رشته‌های مختلف با تیپ 316 همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری، ارتقاء مربیگری و سبک زندگی می‌تواند نقش اثرگذاری در ابعاد فرهنگی و ورزشی نیروهای نظامی باشد، گفت: در خصوص تجهیزات ورزشی تلاش می‌کنیم با رایزنی با وزارت ورزش و جوانان یک پک ورزشی کامل به تیم شما اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به‌عنوان سرمایه نظام انقلاب برای حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی باید همواره در زمینه‌های مختلف آماده و ورزیده باشند، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق اهداف مشترک قدم‌هایی مثبت برای سلامتی جامعه برداریم.

سیفی در پایان هم‌افزایی بین سازمانی را مقوله‌ای مهم برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها عنوان کرد و گفت: تعامل و همراهی سازنده بین دستگاهی موجبات بهره‌مندی حداکثری جامعه را از خدمات نظام و رضایتمندی عمومی را رقم می‌زند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان به‌منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه، تأمین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانه‌ها، ایجاد اشتغال و استفاده از آب‌های متعارف با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان امضا شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل این شرکت، گفت: امضای تفاهم‌نامه با اداره‌ کل شیلات خوزستان به‌منظور ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی در هویزه از چند منظر ازجمله تأمین زنجیره غذایی شرکت‌ها و کارخانه‌های شرکت نفت و گاز اروندان و ایجاد اشتغال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اهمیت دارد.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در این تفاهم‌نامه به آن‌ توجه شده، ورود به تصفیه آب‌های نامتعارف است، زیرا طبق قانون بودجه و مجلس شورای اسلامی استفاده از آب خام تا پایان امسال برای موارد صنعتی ممنوع است. به‌ همین دلیل استفاده از آب‌های نامتعارف در کارخانه‌ها در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: برای استفاده از آب‌های متعارف به تأسیس تصفیه‌خانه نیاز است. خوشبختانه در هویزه یک تصفیه‌خانه نیمه‌کاره وجود دارد که با کمک اداره‌ کل شیلات خوزستان راه‌اندازی خواهد شد تا از آب خروجی آن، ضمن استفاده در حوضچه‌های پرورش ماهی شور آبی، در صنعت و کارخانه‌های نمک‌زدایی بهره‌ ببریم.

عذاری‌اهوازی گفت: اجرای این تفاهم‌نامه ضمن ایجاد زنجیره ارزش و اشتغال، با تأسیس حوضچه‌های ماهی به اکوسیستم منطقه، کشاورزی و کاهش گرد و خاک کمک می‌کند.

مرتضی سوری، مدیرکل شیلات خوزستان نیز موضوع این تفاهم‌نامه را ایجاد همکاری درباره توسعه فعالیت‌های شیلاتی به‌منظور افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه غرب کارون دانست.

براساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان در حاشیه سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، و علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان، امضا شد.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی