Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آبادی گفت: با توجه به تغییر اقلیمی کشور در چند سال گذشته گندم تولید شده از کیفیت پایینی برخوردار است و نمی‌توان انتظار داشت که با تحویل دادن این نوع محصول به کارخانه، آرد با کیفیت تحویل گرفت.

همچنین در شرق قزوین گندم با کیفیت تولید می‌شود، اما این محصول به پایتخت ارسال می‌شود.

رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان گفت: با توجه به اینکه کیفیت گندم‌ها پایین است و پروتئین لازم را برای پخت نان ندارد، گندم وارداتی هم با آن برای تولید آرد مخلوط می‌شود، اما با این وجود باز آرد کیفیت بالایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی مدیر کل غله استان هم گفت: با توجه به خشکسالی‌هایی که در چند سال اخیر شاهد بودیم بخشی از گندم استان از داخل و بخشی هم به صورت وارداتی تامین شده است.

 در ماه‌های مهر و آبان میزان اختلاط گندم داخلی و وارداتی ۶۰ به ۴۰ بوده است که در حال حاضر میزان مصرف گندم خارجی بیشتر شده است پس باید کیفیت آرد بالاتر رود.

کیفیت آرد در همه جا نامرغوب نیست ون وع تکنولوژی کارخانه هم در کیفیت آرد تاثیر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت آرد خشکسالی پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش خبر ورزشی، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد