Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:10:49 GMT

گشت مشترک تعزیرات حکومتی در روانسر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۱۸۴۸

گشت مشترک تعزیرات حکومتی در روانسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس تعزیرات حکومتی شهرستان روانسر در این ارتباط گفت: در این طرح از ۴۵ واحد صنفی روانسر بازدید و چهار واحد متخلف شناسایی و برخورد قانونی با آنها در دستور کار قرار گرفت.

«منصور صداقت» افزود: بیشترین تخلفات صورت گرفته نیز در زمینه گرانفروشی و کم فروشی بوده است.

وی اظهار داشت: با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت های نظارتی از همه واحدهای صنفی و تولیدی تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت ویژه و مستمر در نوبت صبح و عصر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان روانسر بر عزم جزم این نهاد در حمایت از حقوق شهروندان و مبارزه با تخلفات صنفی خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر اقلام پرمصرف در سبد کالای خانوار مهمترین اولویت اجرای طرح های نظارتی است.

صداقت یادآور شد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۵ و یا با مراجعه به این اداره شکایت های خود را با ما در میان بگذارند.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر نیز گفت: نظارت و بازرسی وظیفه ذاتی دستگاه‌های متولی برای کنترل بازار است و مردم باید در کنار مسئولان در اجرای طرح های نظارتی مشارکت کنند.

«یحیی نجفی» افزود: مشارکت مردم و نظارت مسئولان ۲ اصل لازم برای نظارت بر بازار است و قوه قضائیه با نهادهای متولی همسو هستند تا نظارت ها بر بازار محسوس باشد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی روانسر ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی گرانی شهرستان روانسر تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو