Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای حاوی شش بند، ابتدا جنایت اعدام جمعی از جوانان معارض به‌دست رژیم پلید سعودی را محکوم کرد و سپس با "مبارک" خواندن حمله موشکی به مقر‌های موساد که سرزمین پاک عراق را آلوده کرده‌اند، مبدأ این حمله یعنی ایران اسلامی را "شرق مقدس" توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای حاوی شش بند، ابتدا جنایت اعدام جمعی از جوانان معارض به‌دست رژیم پلید سعودی را محکوم کرد و سپس با "مبارک" خواندن حمله موشکی به مقر‌های موساد که سرزمین پاک عراق را آلوده کرده‌اند، مبدأ این حمله یعنی ایران اسلامی را "شرق مقدس" توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در بند نخست، با یادآوری سوابق فساد و مزدوری خاندان "بارزانی" برای صهیونیست‌ها و همراهی آنان با رژیم بعثی صدام در سرکوب ملت مقاوم کُرد، نوشت: حمله اخیر، لانه‌های صهیونیست‌هایی را هدف قرار داد که در آغوش این خاندان پناه گرفته‌اند.

وی در بند دوم بیانیه، ضمن تأکید بر اینکه "پناه دادن خاندان بارزانی به عناصر موساد که دشمن عراق و ایران و ملت‌های منطقه هستند، این حق را به هر طرفی می‌دهد که آنان را هدف گرفته و به موجودیت نامشروعشان پایان دهد" ادامه داد: اکنون باید درباره حضور آنان در اقلیم و ماهیت حامیانشان سخن به‌میان آید، نه اینکه چه‌کسی آن‌ها را هدف قرار داد.

دبیرکل نُجَباء با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل افشای حضور پنهانی عوامل موساد در خاک عراق، افزود: اگر درباره این حمله حرفی هم زده شود، نباید جز دست‌مریزاد به آن دستان حیدری باشد که در دفع خطر داعش کنار عراق ایستاد و امروز نیز برای دفع تهدید صهیونیست‌های اشغالگر، دوشادوش کشورمان قرار گرفت.

الکعبی در بند بعدی، با استقبال از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حضور موساد در کردستان عراق، اعلام کرد: اگر کمیته‌ای بیطرف و مقتدر تشکیل شود، ما نه‌تن‌ها حاضریم ادله، اسناد، اسامی و محل استقرار عناصر موساد در اربیل را در اختیار آن قرار دهیم، بلکه حتی حضور عناصر بعثی، مقر‌ها و اسامی‌شان و همه دشمنان ملت عراق که این خاندان در راستای پروژه پلید خود به آنان پناه داده است را برملا می‌سازیم.

مقام عالی‌رتبه مقاومت عراق، از اظهار بی‌اطلاعی برخی در خصوص حضور و فعالیت اسرائیلی‌ها در اربیل ابراز شگفتی کرد و نوشت: این واقعیت به روشنی آفتاب نیمروز است؛ حضوری که حتی در رسانه‌ها به‌صورت صوتی و تصویری مشاهده می‌شود. هرکس فعالیت‌های سفارت مجازی اسرائیل در عراق ـ که به‌دنبال تفرقه‌افکنی و کاشت غده سرطانی سازش است ـ را دنبال کرده باشد، می‌داند که این‌ها چگونه در اربیل جولان داده و تصاویر خود را علنی در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

 شیخ اکرم الکعبی در بند چهارم با اشاره به نقض دائمی و مکرر حاکمیت ملی عراق توسط ارتش‌های اشغالگر آمریکا و ترکیه ـ که همچنان علی‌رغم مطالبات قانونی و اعتراضات عمومی استمرار دارد ـ افزود: با این وجود کسانی که امروز هدف قرار دادن موساد تحریک‌شان کرده، هیچ واکنشی از خود نشان ندادند و از موضع‌گیری طفره رفتند!

 دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بند بعدی به لابی‌های پشت‌پرده برای انتخاب رئیس‌جمهور پرداخت و یادآور شد: از جریان‌های سیاسی که پیش‌تر با ریاست‌جمهوری «فؤاد حسین» به‌خاطر اینکه مدیر دفتر مسعود بارزانی بوده مخالفت ورزیدند و چنین گزینشی را مغایر وجهه بین‌المللی عراق برشمردند، تعجب می‌کنیم که حالا نه‌تن‌ها به ریاست فردی موسوم به «ریبار» تن می‌دهند، بلکه برای تحقق آن می‌جنگند. حال آنکه او مدیر دفتر «مسرور بارزانی» (فرزند مسعود) است.

 الکعبی در ادامه خاطرنشان ساخت: ریبار مدیر دستگاه اطلاعاتی سازشگر و رابط و نفر اول موساد در عراق به‌شمار می‌رود که همه می‌دانند صاحب اتاق‌های توطئه در هتل‌های اربیل برای بسیاری از سیاستمداران است. آیا شایسته عراق و جایگاه بین‌المللی آن است که مدیر دفتر فرزند یکی از رهبران احزاب که فردی تجزیه‌طلب و مرتبط با موساد است و کینه حاکمیت یکپارچه عراق را در دل دارد، به ریاست‌جمهوری انتخاب شود؟!

 وی در بند پایانی تصریح کرد: هلاکت عناصر موساد در این مقر‌های فلاکت‌زده برای ما به اثبات رسید. این مقر‌ها به همراه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای، تا زمان پیروزی نهایی، اهدافی مشروع برای مقاومت به‌شمار می‌روند.

 دبیرکل نُجَباء به‌عنوان نکته آخر، راجع‌به نفوذ مزدوران در رسانه‌ها هشدار داد و نوشت: آنان از سویی بر جنایات اشغالگران سرپوش می‌گذارند و از دیگرسو، به‌دنبال مخفی کردن تلفات و خسارت‌های دشمن هستند تا عملیات مقاومت را کم‌اهمیت جلوه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایگاه نظامی اسراییل حمله به اربیل ایران و عراق نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم موساد شرق مقدس ن ج باء مقر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم

به گزارش خبرآنلاین، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در دیدار با «استفان سژورنه» وزیرخارجه فرانسه تاکید کرد که لبنان در انتظار دریافت پیشنهاد فرانسه برای کاهش تنش، توقف جنگ و نیز اجرای قطعنامه سازمان ملل جهت بررسی و پاسخ به آن است.

بری در این دیدار ضمن تاکید بر پایبندی بیروت به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ و تمام بندهای مندرج در آن، از فرانسه بابت «رویکرد و نقش» این کشور و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور آن در «جلوگیری از جنگ علیه لبنان» تشکر کرد.

همچنین رئیس پارلمان لبنان در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گزارشی از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ویژه روستاهای واقع در مرزهای جنوبی این کشور و میزان تلفات انسانی و خسارات مالی وارده به روستاها، شهرها، زمین‌های کشاورزی و مناطق جنگی لبنان و نیز استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در این حملات و نقض اصول و قواعد درگیری ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، او در مورد مساله ریاست جمهوری این کشور نیز از اقدامات کمیته پنج‌جانبه برای رسیدن به توافقی از طریق رایزنی جهت انتخاب رئیس جمهور تقدیر کرد.

این مقام لبنانی در ادامه نیز با اشاره به مساله آوارگان سوری که «فشار مضاعفی را در تمامی سطوح بر دولت و مردم لبنان وارد کرده»، گفت که این مساله را با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور قبرس که این هفته به لبنان سفر می‌کنند، مطرح خواهد کرد.

بری همچنین از فرانسه و آلمان خواست در روابط خود با سوریه و در مورد این پرونده (آوارگان سوری) تجدید نظر کنند.

وزیر امور خارجه فرانسه شنبه‌شب با هواپیمای شخصی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد تا برای دومین بار در دوره وزارتش به لبنان سفر کرده باشد. وی هدف خود را جلوگیری از جنگ بیشتر در منطقه و کاهش تنش موجود میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اعلام کرده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900668

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست