Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: امیدواریم با حضور مهدی رحمتی، روند خوب گذشته به تیم آلومینیوم بازگردد.

حمید محرابی امروز دوشنبه 23 اسفند در حاشیه مراسم معارفه مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید تیم آلومینیوم در جمع خبرنگاران، در خصوص دلایل نتایج ضعیف این تیم در ۱۳ هفته اخیر افزود: در این مدت برخی بازیکنان‌ کرونا گرفته بودند، اما سعی کردیم این مسئله به بیرون درز پیدا نکند چون می‌توانست به لحاظ ذهنی و روحی روانی روی تیم خودمان، رقبا و حتی هواداران اثرگذار باشد، بخشی مصدومیت، بخشی کرونا و بخشی هم فشار این مصدومان و کرونایی‌ها باعث شد تا بازیکنان‌ مان از نظر بدنی تخلیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون تیم ما عادت به باخت نداشت، این باخت‌ها و مساوی‌های متوالی باعث شد تیم افت پیدا کند و بررسی ما این‌گونه نشان می‌داد.

محرابی در خصوص تغییر رسول خطیبی و اینکه بهتر نبود آلومینیوم فصل را با این مربی به پایان برساند، گفت: وضعیت روحی موجود باعث ایجاد فاصله بین کادرفنی و بازیکنان شده بود و همین مسئله باعث نگرانی بود که شاید باعث افت مدت‌دار تیم شود لذا به این نتیجه رسیدیم که خون تازه‌ای به تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در پاسخ به چرایی انتخاب مربی جوانی چون مهدی رحمتی که تجربه کمی در مربیگری دارد، اظهار کرد: شاید بخشی از تفکرات و تجربیات مهدی رحمتی برای همه‌ مردم روشن نباشد اما او از نظر شناخت بازیکنان و گرفتن بازی از آن‌ها تبحر خاصی دارد؛ اگر شما عملکرد او را در شهرخودرو بررسی کنید متوجه خواهید شد که در چه مدت و با چه شرایطی تیم را تحویل گرفت و چه اتفاقاتی برای این تیم افتاد و بعد از اینکه فصل تمام شد، چه بازیکنانی را تحویل فوتبال ایران داد، مجموع این عوامل باعث شد هدایت تیم را به ایشان بسپاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ليگ برتر فوتبال ایران مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان

به گزارشی خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

کد خبر 6092290

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم