Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان کمیته انطباق مصوبات فرمانداری شهرستان گالیکش مصوبه افزایش کرایه تاکسی در این شهر را رد کرد.

نرخ تاکسی ها به عنوان یک سکه دو رو به خصوص در سالهای اخیر به یکی از موضوعات مهم برای مردم در شهرها به ویژه شهرهای کوچک تبدیل شده است، موضوعی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت بسیاری از اجناس و خدمات تاثیر گذاشته و موجب بروز برخی دغدغه ها را در مردم ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال این مهم در شهر گالیکش روی تازه ای به خود گرفت و واحد تاکسی‌رانی شهرداری گالیکش در خصوص افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در این شهرستان با مدیریت شهرداری گالیکش طبق رویه هرساله در ماه‌های پایانی سال جهت تعیین کرایه‌ی تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها لایحه کارشناسی پیشنهادی خود را جهت استحضار و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

طبیعتا این اعضای محترم شورای شهر بودند که باید پس از بررسی نسبت به تصویب یا رد آن اقدام کند که نهایتا پس از تصویب در این شورا و بر اساس اینکه همه مصوبات شوراها باستناد ماده (ج) قانون تشکیلات و وظایف شوراها می‌بایست به فرمانداری ارسال تا در کمیته انطباق شهرستان بررسی و در صورت عدم مغایرت با قانون اجرا گردد، به این کمیته ارسال شد.

در نهایت مصوبه‌ی موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از سوی هیئت انطباق فرمانداری رد شد تا بر این اساس هرگونه افزایش کرایه نسبت به مصوبات سال ۱۴۰۰ مغایر با قانون اعلام شود.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان شهرداری گالیکش شورای اسلامی قانون تشکیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست