Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، هادی ملکشاهی شامگاه دوشنبه ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی جهت فسادستیزی و برقراری عدالت اقتصادی و مقابله با فرار مالیاتی از اهداف این طرح است.
ملکشاهی مقابله با فرار مالیاتی را یک مسئولیت اجتماعی در مقابله با فرار مالیاتی برشمرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که با حضور مردم در طرح سوت زنی نتایج مطلوبی در نهادینه کردن عدالت اقتصادی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل امور مالیاتی استان با دعوت از عموم مردم برای حضور در این طرح، تاکید کرد: دستور العمل طرح سوت زنی مالیاتی با هدف شناسایی لایه‌های پنهان و بسترهای فساد، برخورد جدی و قانونی نهادهای نظارتی را پیش بینی کرده است. 
وی مقابله با فرار مالیاتی را بخشی از فرهنگ‌سازی مالیاتی دانست و گفت: طرح سوت زنی که به دستور رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده است، تشویق گزارش دهندگان فساد و فرار مالیاتی را به همراه دارد. 
مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان از پاداش وصول مالیات، گزارشات واصله خبر داد و اذعان داشت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی intamedia.ir در قسمت ویژه «سوت زنی»، گزارش‌های خود را ارسال نمایند و از پاداش ویژه آن که تا یک درصد مبلغ مالیات قطعی وصول شده، بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها مالیات خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مالیات خرم آباد لرستان مالیات خرم آباد لرستان مقابله با فرار مالیاتی سوت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد