Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران، گفت: با افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره اندازند قاطعانه برخورد خواهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص تمهیدات دادستانی تهران در خصوص امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: تمهیدات لازم در چهارشنبه سوری برای امنیت شهروندان اندیشیده شده است و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی ضمن توصیه به خانواده‌ها بیان کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند زیرا که همراهی خانواده‌ها و قانون‌مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

دادستان تهران با بیان اینکه طبق ماده ۴۹۲ قانون مجازات اسلامی صدمه به هر شخص دیه و قصاص را به همراه دارد، گفت: نگهداری مواد محترقه برابر ماده ۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه، مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز محکومیت به ۶ ماه تا ۲ سال حبس برای فرد ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: افرادی که حرکات غیر متعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند شامل اخلال در نظم عمومی هستند که طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی علاوه بر ۷۴ ضربه شلاق، از ۳ ماه تا ۱ سال حبس مجازات دارد.

دادستان تهران، افزود: همچنین افرادی که با اخلال در نظم و امنیت عمومی، امنیت خاطر شهروندان را به مخاطره اندازند قاطعانه برخورد شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اخلال در نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد

به گزارش تابناک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز