Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نشنال امارات به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که اوکراین به شکل موثر از پهپادهای ساخت ترکیه استفاده می کند.

به گزارش مشرق، این مقام ارشد آمریکایی روز دوشنبه به روزنامه نشنال امارات گفت که هنوز اکثریت قابل توجهی از موجودی این پهپادها باقی مانده است.

اوکراین هواپیماهای بدون سرنشین بیرقدار TB۲ ساخت ترکیه را دریافت کرده که طبق گزارش‌ها در سه هفته گذشته برای حمله به تانک‌ها و موشک‌اندازهای روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی گفت که واشنگتن در حال مذاکره با متحدان و شرکای خود برای تقویت قابلیت های تسلیحاتی اوکراین است.

کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود گفت‌وگو کرد و دو رهبر «حمایت قوی خود از دولت و مردم اوکراین» را تأیید کردند.

روسیه روز شنبه به غربی ها نسبت به ارسال تسلیحات بیشتر به کی یف هشدار داد و گفت که کاروان های حامل تسلیحات به اوکراین می توانند "هدف های مشروع" تلقی شوند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اوکراین پهپاد ترکیه مشرق واشنگتن کاخ سفید جو بایدن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو