Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در روزی که میکروفون صحن علنی شورای شهر ساری خراب شده بود و جلسه علنی با ۲۰ دقیقه تاخیر و با نطق پیش از دستور علی عاشقان عضو شورای شهر ساری آغاز شد؛ تنش بین معاون اداری و مالی شهرداری ساری و نائب رئیس شورای شهر موجب شد، رئیس جلسه پس از ۲ ساعت مجبور به اعلام اتمام موقت این جلسه شود.

علی عاشقان اولین عضوی بود که در این جلسه ایراد نطق کرد، وی با عنوان اینکه حسب نظر مقام معظم رهبری باید به عنوان خدمتگزاران مردم با شهروندان  همدردی کنیم، گفت: با توجه به فرآیندهای پیش آمده در ماه های اخیر  و همچنین بیماری شهردار و عدم حضور در شهرداری موضوع تغییر مدیریتی مطرح شد و تشخیص مان بر تغییر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال با حضور مجدد شهردار در ساختمان عمارت شهرداری و بازگشت نظم و ثبات مدیریتی به شهرداری و ادامه روند پیشرفت پروژه های عمرانی صلاحی بر اصرار و پافشاری بر تغییر مدیریتی و برکناری شهردار نمی بینم و از فرآیندهای قانونی و هیئت تطبیق نباید عدول کنیم، هرچند ایرادات، انتقادات و تذکراتی به شهردار ساری و سایر شهرداری های مناطق سازمان های تابعه و معاونت ها وجود دارد.

در ادامه نوبت به ذوالفقار شریفی رسید که وی ۵ دقیقه از وقت خود را به سبحان بخشی داد، نائب رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه باید متاسفانه علیرغم درخواست های مکرر، بی عدالتی و بی انصافی در شورای شهر ساری به صورت جهت دار وجود دارد و در اولین فرصت از طریق مراجع قانونی این موضوع را طرح می‌کنم، اظهار کرد: تذکرهای مطرح شده از سوی من، به مدت یک ماه اعلام نشد و پس از پیگیری این اتفاق افتاد و این موضوع یک تخلف محسوب می‌شود، نسبت به مدیریت ریئس شورای شهر اعتراض دارم چرا که همکار مستقیم شهردار محسوب می‌شوند و جای تاسف دارد.

بخشی افزود: باید در تاریخ ثبت شود که ۳۰۰ تا ۴۰۰ سوال اعضای شورای شهر توسط شهردار ساری بدون پاسخ ماند اما شهردار ساری از برخی اعضا در دادگاه کیفری شکایت کرده است.

ذوالفقار شریفی دیگر عضو شورای شهر ساری، گفت: قرار بود اقدام مدیریت قبلی شهرداری تکرار نشود اما ظاهرا مدیریت فعلی میراث دار گذشتگان هستند. حقوق و عیدی پرسنل قرار بود ۲۵ ام هر ماه واریز شود و با توجه به تخفیفات درآمدی طی سه ماه آخرسال شهرداری ساری درآمد خوبی به دست آورده است و حدود ۲۷۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد شده و مشکل مالی وجود نداشته است نمیدانم چرا واریز نشده و می بایست طی یکی دو روز آینده پرداخت شود.

وی اظهار کرد: رسانه های منتسب به جریان مدیریت شهری واقعیت ها را وارونه جلوه ندهند و تنها مدیران خاص مدیریت شهری را پوشش ندهند. کارگران مدیریت شهری مهم ترین رسالت شهر هستند و باید به این قشر توجه شود.

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه از حضور اصحاب رسانه تقدیر می کنم و امیدوارم با توجه به بازدید ریاست محترم جمهور از نیروگاه زباله سوز ساری و دستور موکد ایشان شاهد افتتاح این پروژه در موعد مقرر باشیم، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال برخی کارها در دست اقدام است که می بایست تسریع شود تا برای مردم با شروع سال جدید قدم های خوبی گرفته شود.

وی یادآور شد: در اعمال تخفیفات و معافیت جرایم ساختمانی نباید سلیقه ای برخورد شود و باید قانون اجرا گردد ، ارائه خدمات شهری به مناطق حاشیه ای باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این‌ نشست کیا علیزاده معاون اداری و مالی شهردار ساری در پاسخ به اظهارات سبحان بخشی نائب رئیس شورای شهر ساری که معاونین شهردار نباید حقوق های نجومی بگیرند و اعتراض داریم، افزود: باید شرمنده مردم باشید، اظهار نظرها باید فنی باشد تا فنی پاسخ بدهیم، فیش های حقوقی مدیران شهرداری به صورت شفاف مبین تمام‌ مسائل است و بیشتر از قانون دریافت نمی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شورای شهر ساری رئیس شورای شهر شورای شهر ساری شهردار ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، شایعه و کذب است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با بیان اینکه در شورای شهر اراک خبری از بریز و بپاش‌ها و حیف و میل بیت‌المال نیست، اظهار کرد: در شورای ششم اقدمات کم نظیر و در برخی موارد بی‌نظیری انجام شده و فعالیت شورا در حوزه مدیریت شهری قابل دفاع است.

وی افزود: در حوزه مالی و بودجه‌ریزی اقدامات خوب و کم نظیری صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در موضوع حمل‌ونقل عمومی و ترافیک نیز پیگیری‌های شورا در موضوع خرید اتوبوس‌ها و میدل باس‌ها، نصب پل‌های هوایی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی معابر و بازگشایی بسیاری از معابر اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

قربانی اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری نیز موضوع تفکیک زباله از مبدا و احداث بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار هم در حال انجام است و هم اینک اقدامات مربوط به ساخت‌وساز این بازارچه‌ها انجام شده است و در حال انجام امور مربوط به بهره‌برداری از آن‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: نوسازی وسایل بازی در پارک‌های سطح شهر و موضوع هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام شده است و نزدیک به ۱۰۰ درصد از خودروهای سنگین سازمان عمران و ترافیک را تغییر و تحول داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه تکمیل سه تقاطع غیرهمسطح در دو سال گذشته انجام شده است، اضافه کرد: تجهیز سالن همایش پارک شهر و مناسب‌سازی آن از دیگر اقدامات فرهنگی شورا بوده است و با راه‌اندازی خط تولید قطعات بتنی، شهرداری را در نیاز به محصولات بتنی خودکفا کرده‌ایم.

قربانی اضافه کرد: در موضوع سازمان فرهنگی ورزشی نیز ۱۰ زمین چمن مصنوعی نوسازی و تجهیز شده و ایجاد زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی نیز در شورا ششم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توجه و تاکید اعضای شورا و الزام شهردار به ارائه توضیحات و گزارش هفتگی در راستای اقدامات و برنامه‌های مهم شهری از جمله بازی‌های هیجانی، پارک آبی، پارک بانوان شماره دو، احداث فرهنگسرا و اجرای فاز دو آرامستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: طرح دره نورالشهدا که بیش از دو دهه مورد غفلت قرار گرفته بود، در این دوره شورا ششم با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است و سرمایه‌گذاری درحوزه زیرساخت‌ها در این منطقه انجام شده است.

قربانی گفت: دریافتی اعضای شورای شهر ۱۰ میلیون تومان است و اعداد و ارقامی که در فضای مجازی مطرح می‌شود شایعه و کذب است.

وی افزود: برخی از افراد معلوم الحال و فرصت طلب خزعبلاتی را به طور عمدی و از سر ناآگاهی در فضای مجازی مطرح می‌کنند تا به این وسیله دستاوردهای مدیریت شهری را تضعیف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه روایت‌پردازی‌های نادرست موجب جریحه‌دار شدن قلوب مردم می‌شود، تصریح کرد: برخی افراد با روایت‌های شائبه برانگیز و با تهمت و دروغ‌پردازی بدون ارائه سند، اقدامات موثر مدیریت شهری را نادیده می‌گیرند و به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.

قربانی اضافه کرد: منحرف کردن افکار عمومی گناهی نابخشودنی است، چراکه روایت‌های شائبه برانگیز موجب ناامیدی مردم از نظام اسلامی می شود، این افراد باید پاسخگوی تهمت‌ها و روایت‌پردازی‌های دروغین خود در پیشگاه الهی و مردم شریف اراک باشند.

وی گفت: اینگونه رفتارها هرگز مانع استمرار فعالیت‌ها نخواهد شد و با یاری خداوند متعال مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 749238

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان