Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم گناوه که سابقه تاریخی دارد باید با اخلاق خوب به گردشگران و مسافران معرفی شود و با خرد جمعی، وحدت و هم افزایی برای مردم فضایی پرنشاط و امید آفرین ایجاد کنیم و این فرهنگ غنی را معرفی کنیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملکردها، کارهای انجام شده و تجربیات را ثبت کنیم تا برای سال‌های آینده از این تجربیات بهره مند شده و عیب‌ها را برطرف و حسن‌ها را بیافزاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تلاش مضاعف تمامی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در نوروز ۱۴۰۱ اشاره و افزود: کمپ راهنما در ورودی شهرها توسط شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط برپا شود و در ورودی‌ها بنر راهنما برای مسافران و گردشگران نصب شود.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید با جدیت انجام شود و شبکه بهداشت درمان بر اجرای این دستورالعمل‌ها کامل و جدی داشته باشند..

صفری خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی و سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تغییر شرایط و وضعیت بیماری، زیرساخت‌های درمانی شهرستان پاسخگو نخواهند بود.

وی گفت: ادارات شهرستان پارکینگ‌ها را در اختیار مسافران دو مهمانان آن دستگاه قرار دهند و محلی برای اسکان برای مهمانان اداره خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار از تعدادی از باغ‌های اطراف گناوه با رعایت تمامی جوانب برای اسکان استفاده خواهد شد گفت: در صدد هستیم تا با استفاده از این شیوه هم جمعیت به سمت این باغ‌ها برود و هم درآمد و سرمایه گذاری برای مردم باشد.

وی گفت: نظم و انضباط، رعایت اخلاق اسلامی و تنظیم بازار حتماً در اولویت باشد و اصناف و اماکن نیروی انتظامی نظارت مستمر بر بازار داشته باشند.

فرماندار گناوه بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و نمازخانه در ساحل پیش بینی و اجرا شود و دستگاه‌های مرتبط در این زمینه اقدام کنند.

صفری با تاکید بر اینکه همه کمیته‌ها در اجرای برنامه‌ها با هم همکاری و همیاری کنند یادآور شد: تأمین سوخت، مواد غذایی، دارو، نفت، گاز، آب و برق توسط مسئولان مربوطه پیش بینی‌های لازم را انجام و اقدامات و تدابیر لازم سنجیده شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند همه پروژه‌های عمرانی در داخل شهر تعطیل شود و سالن‌های ادارات، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن عمومی برای مواقع بحرانی جهت اسکان اضطراری آماده و در نظر گرفته شوند.

کد خبر 5447257

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تعطیلات نوروزی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفر استانی شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان گرد و غبار جهاد تبیین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد