Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا بابت رکوردشکنی کریستیانو رونالدو به او تبریک گفت.

 

کریستیانو رونالدو با هت تریک مقابل تاتنهام چند رکورد تاریخی ثبت کرد که از جمله آن، فوق ستاره پرتغالی به بهترین گلزن تمام ادوار در مجموع بازی های باشگاهی و ملی تبدیل شد.

رونالدو همچنین در زمینه گل های باشگاهی نیز روماریو را پشت سر گذاشت و 692 گله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو پس از شکستن رکورد روماریو در پستی در اینستاگرامش نوشت:

برای روماریو هیچ چیزی به جز احترام ندارم؛ یکی از بهترین مهاجمان تمام ادوار! 

روماریو با انتشار تصویری از پست کریستیانو رونالدو و خط کشیدن زیر نام خودش، در پاسخ به او نوشت:

با 3 گلی که کریستیانو رونالدو در پیروزی مقابل تاتنهام در لیگ برتر به ثمر رساند، به 692 گل تنها در رده باشگاهی دست یافت و از رکوردی که با 689 گل به من تعلق داشت، عبور کرد. همیشه گفته ام رکوردها برای شکسته شدن هستند. برای من افتخار است که برای چنین مدتی طولانی این رکورد را در دست داشتم و حالا این تاج را به CR7 می سپارم. تبریک می گویم کریستیانو رونالدو. تو قطعا همیشه یکی از بهترین های تاریخ جهان فوتبال خواهی بود. این دستاورد کاملا با شایستگی بود. 

کریستیانو رونالدو در کامنت زیر پست روماریو نوشت:

عبور از رکورد خارق العاده تو باعث افتخار بود روماریو. بابت صحبت هایت ممنونم. 

مروری بر رکوردهای کریستیانو رونالدو پس از دومین هت تریک او در لیگ برتر انگلیس 

 

 

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! مجیدی با پیراهن یوونتوس استقلال را تمرین داد! تبریک شکیرا به پیکه: تو از جنسی هستی که فقط خدا می داند؛ دستاوردت فوق العاده است دی کانیو: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؛ نیمار از مسی هم بدتر است! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!