Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:17:06 GMT

پایان نخستین جشنواره سرباز ماهر ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۲۹۶۲

پایان نخستین جشنواره سرباز ماهر ارتش

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، صبح امروز (دوشنبه) همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره سرباز ماهر کارکنان وظیفه ارتش با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین فراهانی، معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و سردار سرتیپ دوم موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، روسای ادارات عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان به صورت حضوری در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی و به صورت وبیناری در ۶۰ یگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین الله‌قلی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر (ع) گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد فعالیت‌های انجام شده در حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه آجا و تقدیر از سربازان ماهر ادارات عقیدتی سیاسی پنج گانه و عقیدتی سیاسی‌های برتر برگزار می‌شود.

وی افزود: سربازان عزیز از بین ۴۱ رشته مهارتی پیشنهادی، سال گذشته در ۳۵ رشته مهارتی دوره دیدند و امسال این آمار به ۴۰ رشته مهارتی رسیده است. همچنین سال گذشته حدود ۹ هزار نفر در دوره‌های مهارتی شرکت داشتند و امسال با رشد ۳۰۰ درصدی شرکت کنندگان روبرو بودیم.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اعلام اینکه همه سربازان حاضر در این دوره‌ها شایسته تقدیر هستند، گفت: ۶ شاخص برای ارزیابی سربازان ماهر ابلاغ شده و براساس آن نفرات برتر این جشنواره ارزیابی و انتخاب شدند.

نخستین جشنواره سرباز ماهر ارتش با معرفی و تقدیر از سربازان برگزیده و فرماندهان آن‌ها به کار خود پایان داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان ارتش مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی سازمان عقیدتی سیاسی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی