Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به روند نزولی بیماری کرونا در استان گفت: بعد از تعطیلات نوروزی فعالیت آموزشی در همه مقاطع تحصیلی مدارس و واحدهای دانشگاهی استان حضوری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، احمد محمدی‌زاده در گفتگویی با بیان اینکه وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در استان سیر نزولی دارد اظهار داشت: با کنترل بیماری کرونا، این هفته الحمدلله در استان بوشهر شهرستان قرمز کرونایی وجود ندارد و از 9 شهرستان آبی کرونایی کشور 2 شهرستان آن شامل کنگان و دشتستان مربوط به استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه 20 درصد شهرستان‌های استان نارنجی و 6 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی هستند خاطر نشان کرد: به لحاظ رنگ‌بندی وضعیت این استان نسبت به هفته گذشته بهتر است.

استاندار بوشهر با اشاره به کاهشی شدن بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان خاطر نشان کرد: بیماران بستری از 242 نفر در هفته نخست اسفند اکنون با کاهش چشمگیر به مرز 100 نفر رسیده است.

محمدی‌زاده فوتی‌های کرونایی را نگران کننده دانست و تصریح کرد: گرچه روند فوتی‌های کرونایی کاهشی شده ولی نیاز به مراقبت بیشتری است چراکه ساده‌انگاری مجدداً زمینه اوج این بیماری را فراهم می‌کند.

وی باتأکید بر انجام واکسیناسیون کرونا به ویژه نوبت سوم افزود: کسانیکه نوبت اول و دوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند باید نسبت به تزریق نوبت سوم و کودکان 5 تا 12 سال باید در دریافت واکسن کرونا اقدام کنند و این درحالی است که هفته گذشته حرکت خوبی برای تزریق واکسن کودکان انجام شد که باید خانواده‌ها این مهم را ادامه دهند تا روند واکسیناسیون کودکان وضعیت بهتری پیدا کند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته تا بعد از تعطیلات نوروز فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و امتحانات هم حضوری شود چون وضعیت آموزشی در شرایط کرونایی آسیب دیده است که در این راستا سال 1401 فعالیت آموزشی در همه مقاطع تحصیلی مدارس و آموزش عالی حضوری می‌شود.

مصوبه ستاد با کرونا درباره سفرهای خارجی/ آموزش غیرحضوری تخلف استفروکش موج ششم کرونا در کشور/ 99 شهر در وضعیت قرمز کرونا + نقشه و نمودارراه‌اندازی مراکز واکسیناسیون کرونا توسط سپاه بروجرد؛ 90 هزار نفر واکسینه شدند

محمدی‌زاده از مسئولان مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش استان بوشهر خواست بعد از تعطیلات نوروزی زمینه حضوری فعالیت آموزشی دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شود.

وی با اشاره به تمهیدات فراهم شدن در ایام تعطیلات نوروزی ویژه مسافران خاطر نشان کرد: در این راستا تأکید شده محل اسکان مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر مراقبت‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط به‌گونه‌ای تنظیم شود تا مجدداً گرفتار بیماری کرونا نشویم.

 

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر فعالیت آموزشی بیماری کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر شنبه در جریان بازدید نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی از مدرسه دارالفنون در اردبیل، اظهار داشت: این مدرسه در فضای به مساحت 10 هزار متر مربع و شامل 30 کلاس درس اعم از سالن آمفی‌تئاتر و سالن‌های مجزای ورزشی و آموزشی با ظرفیت 250 نفر به بهره‌برداری رسیده و امکان راه‌اندازی این واحد آموزشی و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده با همت آموزش و پرورش فراهم می آید.

وی تصریح کرد: یکی از بانک‌های عامل کشور در قالب مسئولیت اجتماعی اقدام به ساخت این مجموعه آموزشی کرده که هم در قسمت دختران و هم پسران امکان تحصیل برای دانش‌آموزان استان در این فضای آموزشی استاندارد و با کیفیت فراهم می‌آید.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: بهمن ماه سال 1401 کلنگ‌زنی این پروژه را شاهد بودیم و عملیات اجرایی این پروژه به سرعت انجام شده و حتی قبل از موعد مقرر آماده افتتاح است.

محمدی‌خلفلو افزود: در مجموع برای احداث مدرسه دارالفنون اردبیل 250 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با تحویل این فضای آموزشی بتوانیم در خدمت دانش‌آموزان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در مناسبت‌های مختلف بیش از 45 واحد آموزشی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و امسال نیز مصمم هستیم تا مابقی واحدهای آموزشی نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های دولتی، از توان خیران نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم واحدهای آموزشی نیمه تمام را به سرعت تکمیل و امکان بهره‌برداری از این مجموعه‌ها را برای نسل‌های آینده فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو بیان کرد: تحویل 217 کلاس درس در سال گذشته سند افتخار برای نوسازی مدارس است و برنامه‌ریزی‌ها برای احداث 2 هزار کلاس درس نیز در سال‌های پیش رو هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال با تلاش مضاعف بتوانیم تا مهرماه پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و آماده افتتاح کنیم.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است