Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی نام درست گفت: تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه‌ی آخرسال، با عث شده است تا همواره حوادث تلخ این روز موجب دغدغه و نگرانی شهروندان باشد.

او گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال با خودرو‌هایی که سرنشینان آن با رفتار‌های غیرقانونی، نابهنجار و پرخطر، باعث راهبندان، سدمعبر، ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده و با پرتاب موادمحترقه و آتش‌زا، نظم ترافیکی شهر را مختل می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس درچهارشنبه آخر سال با تشدید کنترل تردد عبور ومرور خودرو‌ها در سطح شهر از هرگونه سد معبر و راهبندان جلوگیری خواهد کرد و با برخورد بدون اغماض با تخلفات رانندگی سعی خواهد داشت تا نظم و انضباط ترافیکی خیابان‌ها را حفظ کرده و آسایش شهروندان عزیز را فراهم سازد.

سرهنگ نام درست درپایان با اشاره به شلوغی خیابان‌ها در روز‌های پایان سال به خصوص در چهار شنبه آخر سال توصیه‌هایی ترافیکی به شهروندان ارائه کرد:

۱. خریدهاوکار‌های خود را به آخروقت روز چهارشنبه موکول نکنید و حتی المقدور تلاش نمایید از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنید.

۲. از تردد‌های بی مورد درمعابرکه باعث راهبندان می‌شود خودداری نمایید.

۳. در صورت استفاده از وسایط نقلیه شخصی شیشه‌های خودرو را بالا نگه دارید.

۴. از روشن کردن مواد محترقه داخل خودرو جدا خودرداری کنید.

۵. با توجه به ازدحام در معابر و احتمال حوادث اورژانسی می‌بایست مسیر را برای خودرو‌های امدادی بازنگه داشت.

۶. از برپایی آتش درمعابر باریک و در نزدیکی پست‌های برق یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و پارکینگ‌های عمومی خودداری کنید.

۷. تا حد امکان در معابری که ترقه منفجرمی کنند حضور پیدا نکیند و از داخل این معابر عبور نکنید.

۸. توقف‌های دوبله وتوقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شود خودداری کنید.

۹. برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله، حریم تقاطع‌ها و... که باعث کندی حرکت می‌شود، خودداری کنید.

۱۰. باتوجه به ترددعابران باپ وشش‌های تیره رنگ و دید محدود حین تردد، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کافی به جلو حرکت کنند.

۱۱. نوروز را با رفتار‌های خطرناک در چهارشنبه سوری به کام خود و دیگران تلخ نکنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور چهارشنبه سوری خودرو ها آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به تلاش ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش ایلنا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی حمل ونقل و ایمنی استان تبریز، همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان