Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چه زمانی پروژه سینمایی «فاتحان اروند» که هنوز کارگردان آن معرفی نشده است را جلوی دوربین می‌برند، گفت: در نظر داریم تا این فیلم سینمایی را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم، البته این را هم باید بگویم با توجه به اینکه بخش اعظم این پروژه زیر آب فیلمبرداری می‌شود، نیاز به هوای مساعد برای ساخت آن داریم، به همین دلیل تولید این پروژه به سال آینده و در فصل تابستان موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دنبال وارد کردن دوربین‌های مناسب برای فیلمبرداری در زیر آب هستند، تاکید کرد: پیش از این برای برخی از نقش‌ها با تعدادی از بازیگران و دیگر عوامل صحبت کرده بودیم که البته به دلیل به تعویق افتادن فیلمبرداری، هنوز در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

این تهیه‌کننده توضیح داد: سرمایه «فاتحان اروند» کاملاً از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود و به نوعی می‌توان گفت، صد در صد سرمایه‌گذاری این پروژه توسط خودم صورت می‌گیرد، همچنین در این مدت، یک بازنویسی روی فیلمنامه داشته‌ایم که البته تغییر چندانی نسبت به فیلمنامه اولیه ندارد.

وی درباره اینکه تا چه اندازه خانواده شهید حاج احمد امینی در جریان نگارش فیلمنامه «فاتحان اروند» هستند، بیان کرد: برادر شهید امینی به عنوان مشاور پروژه در کنار ما حضور دارد.

عامریان در پایان درباره دیگر پروژه‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۱ جلوی دوربین ببرد، گفت: ساخت «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی نیز در دستورکار داریم و در صورت به‌وجود آمدن شرایط مناسب این فیلم نیز جلوی دوربین می‌رود. همچنین یک فیلم سینمایی دیگر با نام «فسیل» به کارگردانی کریم امینی در گونه کمدی داریم که پیش از کرونا، ۲۰ درصد از این پروژه تولید شده که در صورت بوجود آمدن شرایط مناسب در سال آینده فیلمبرداری آن ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5445172 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم تگزاس درگذشت چهره ها تئاتر ایران علیرضا غفاری موسیقی پاپ فیلم کوتاه حوزه هنری مجری تلویزیون سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما اکران نوروزی فیلم سینمایی فیلم موقعیت مهدی هنرمندان تئاتر فاتحان اروند جلوی دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • مدارس اروند مجازی شد
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد